نمایشگاه درخت گردو در تل آویو


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817601

گردو ساخته محمدحسین مهدویان امروز 6 فروردین در تلوبیون پلاس اکران می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ چهارمین اکران آنلاین فیلم های ایرانی در شبکه تلبیون پلاس از صبح جمعه 6 فروردین ماه با نمایش «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان با بازی پیمان معادی و مهران مدیری آغاز می شود.

درخت گردو به تهیه کنندگی مصطفی احمدی محصول سال 1388 بوده و در 11 رشته نامزد سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد و برنده دو سیمرغ بلورین شد. محمدحسین مهدویان سیمره بهترین کارگردانی و پیمان معادی سیمرح بهترین بازیگر مرد را برای این فیلم دریافت کردند. در جشن حافظ در سال 1400 پیمان معادی مجسمه حافظ برای بازی در درخت گردو برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد.

داستان این فیلم برگرفته از داستان واقعی مرد کردستانی رنج کشیده به نام کادر مولانپور در روستایی در حوالی سردشت در سه دوره است که خانواده اش در فاجعه بمباران شیمیایی درگیر شده اند.

پیمان معادی، مینا ساداتی، مینو شریفی و مهران مدیری بازیگران اصلی و ابراهیم امینی و حسین حسنی فیلمنامه نویسان درخت گردو هستند. موسیقی درخت گردو را حبیب هزائی فر ساخته و عنوان فیلم را علیرضا گوربانی خوانده است. هادی بهروز به عنوان فیلمبردار و محمد نجاریان به عنوان تدوینگر در درخت گردو با محمدحسین مهدویان همکاری داشتند.

کاربران سایت و اپلیکیشن تلوبیون می توانند از ساعت 8 صبح روز جمعه 6 فروردین ماه فیلم “درخت گردو” را به صورت آنلاین و بدون اشتراک در تلوبیون پلاس تماشا کنند. پیش از این سه فیلم «منصور»، «تک تیرانداز» و «یدو» در تلبیون پلاس اکران شده بودند و این سه فیلم هم اکنون در دسترس هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید