بداخلاقی و بیان موضوعات بحث برانگیز ممنوع! / بعد نظارتی مجلس با اخلاق همراه است


ساعت: 13:23
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820955

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به اظهارات توهین آمیز یک نماینده مجلس علیه وزرای دولت، گفت: نمایندگان می توانند از طریق دیوان محاسبات کشور یا دستگاه های نظارتی، اقدامات و مقررات غیرقانونی در قوه مجریه را پیگیری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرگان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اتهامات عجیب پس از فروش به عنوان حق السکوت و تقسیم غنایم برای تامین هزینه های مادی و معنوی کاندیداتوری وزیر در موسوی لارگانی گفت: انتخابات پیش رو. آنها می توانند از طریق دیوان محاسبات کشور یا دستگاه های نظارتی اقدامات و احکام غیرقانونی را در دستگاه های اجرایی انجام دهند. در عین حال، مجمع عمومی معتقد است که باید از هر گونه بداخلاقی و طرح سوالاتی که موجب اختلاف، رنجش و ناامیدی می شود، پرهیز شود.

وی ادامه داد: اگر افراد یا افرادی به چهارچوب نظام مقدس اسلامی پایبند نباشند و به وظایف قانونی خود به خوبی عمل نکنند، نمایندگان مجلس می توانند ورود کنند؛ در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات، نمایندگان مجلس می توانند وارد عمل شوند. البته این نگرش نباید به معنای بداخلاقی و توهین باشد و هر نوع اقدام نظارتی بر اساس اخلاق اسلامی و سنجیده است.

عزیزی گفت: همانطور که هیچکس نمی تواند به بعد نظارتی مجلس تخلف کند، بداخلاقی پذیرفته نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید