سازمان‌های نظارتی برای پیگیری جدی‌تر بی‌قانونی / ما به صورت محرمانه روی اندازه قراردادها کار می‌کنیم


ساعت: 08:25
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879136

یکی از اعضای هیات مدیره سازمان لیگ گفت: گروهی در حال کار بر روی بندهای قوانین میزان قراردادها هستند و منتظر نظرات باشگاه ها هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ صادق درودگر درباره مشکلات مالی لیگ گفت: اتفاقاتی در فوتبال افتاد و خیلی چیزها رعایت نشد و باید برای رفع این اتفاقات چاره ای می یافتم. وزارت صمت، نفت و ورزش و جوانان اگر جدی باشند دستشان را به گرمی می فشاریم.

وی گفت: ما کارمند دادگستری نیستیم، اما صدور پروانه های حرفه ای نیاز به بازنگری دارد و مدارکی که به ما ارائه شده آنطور که باید نبوده است. دستگاه های نظارتی باید با جدیت پیگیر بی قانونی باشند و ما فقط می توانیم راه حل ارائه دهیم و ضمانت ما صدور کارت بازی است که در نهایت بتوانیم جلوی آن را بگیریم. اگر بازیکنی بخواهد قراردادی بالاتر از رقم استاندارد ببندد، برای او کارتی برای کاهش تعداد صادر نمی شود.

یکی از اعضای هیات مدیره سازمان لیگ گفت: اکنون گروهی در حال کار بر روی قوانین هستند و منتظر نظرات باشگاه ها هستیم و خوشبختانه باشگاه ها از ما برای قراردادها کمک خواسته اند تا فوتبال عادلانه شود. این حکم رسانه ای را گزارش کرد، اما باید محرمانه باشد.

وی در پایان به تاپ فوتبال گفت: در این بخش ها تیم های ملی جداگانه حضور دارند و تعداد آنها بیشتر است اما الان عدد دقیقی را نمی گویم. بازیکنانی که سال گذشته قرارداد امضا کردند می توانند 25 درصد افزایش قیمت دریافت کنند اما این حقوق تا زمانی که بازیکن ملی پوش نباشند سه برابر نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید