ایجاد یک کمیسیون ویژه برای بررسی اندازه به اصطلاح «سرقت بادام هندی»/ از تمام ظرفیت های قانونی برای تخفیف مجازات و کمک به محکوم علیه استفاده می کند

ساعت: 16:13
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778931

مرکز رسانه های قضایی در بیانیه ای اعلام کرد: کمیسیون ویژه ای در دادگستری استان کوم برای بررسی حکم صادره در پرونده ای به نام سرقت بادام هندی و سوال عدم تطابق مجازات با جرم تشکیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرکز رسانه های قضایی در بیانیه ای اعلام کرد: کمیسیون ویژه ای در دادگستری استان کوم برای بررسی حکم صادره در پرونده ای به نام سرقت بادام هندی و سوال عدم تطابق مجازات با جرم تشکیل شده است.

در این بیانیه آمده است: به محض اطلاع قاضی ارشد استان کوم از صدور حکم 10 ماه حبس و چهل ضربه شلاق برای فردی که مغز بادام هندی را از مغازه دزدیده بود ، دستور تشکیل کمیسیون ویژه ای را برای رسیدگی به پرونده صادر کرد. مشکلی از جنبه های مختلف بررسی.

این بیانیه می افزاید: «با توجه به ابعاد مختلف پرونده و اینکه فرد مذکور نیز در سال 1998 به جرم سرقت به یک سال زندان محکوم شده بود که به دلیل بازگشت اموال مسروقه به تعویق افتاد ، کمیسیون ویژه ای برای رسیدگی تعیین شد. موضوع از جنبه های مختلف “بررسی.

در پی اعلام مرکز رسانه ای قضایی ، آمده است: با توجه به نیاز به تناسب بین جرم و مجازات و جنبه های حقوقی این پرونده ، دانشکده مذکور سعی می کند از تمام امکانات قانونی برای کاهش مجازات و کمک به محکوم علیه استفاده کند. به سپس.

مرکز رسانه های قوه قضائیه در پایان این اطلاعیه خاطرنشان کرد: طی سه ماه گذشته بارها رئیس قوه قضائیه بر لزوم توجه به تناسب محکومیت ها با نرخ جرم تاکید کرده و این موضوع یکی از سیاست های اصلی قوه قضائیه است. قوه قضاییه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید