آب ناب علیرضا بیرانوند در دست مشتریانش

آب ناب علیرضا بیرانوند در دست مشتریانش

علیرضا بیرانوند، مدافع ملی پوش پرسپولیس تاکید کرد: همه پرسپولیسی ها زحمت کشیدند و تیم اکنون در بالای جدول است.

از دیدار مقابل گل گهر در جام حذفی و صعود به نیمه نهایی این رقابت ها بگویید.

مسابقه سختی بود که با تلاش بازیکنان و تدابیر کادرفنی موفق شدیم پیروز شویم و به جمع 4 تیم نهایی راه پیدا کنیم. حریف نیمه نهایی ما هم مشخص شد.

در نیمه نهایی باید با هواداران روبرو شوی، نظرت در این مورد چیست؟

طبق قرعه کشی که انجام شد، اگر اتفاق خاصی نیفتد، استقلال و پرسپولیس برای دومین بار در تاریخ فینال جام حذفی به مصاف هم می روند و بازی فوق العاده ای خواهد بود که هواداران از تماشای آن لذت خواهند برد. تا جایی که یادم هست در ایران تیم های پرسپولیس و استقلال به عنوان دو تیم بزرگ پایتخت هرگز چنین فینالی نداشتند. همین مشکل می تواند برای افرادی که از دیدن این بازی هیجان زده می شوند خوب باشد.

به نظر می رسد بعد از یک امتیاز برتری از سپاهان در صدر جدول لیگ، باید در سه بازی آینده با استرس کمتری بازی کنید. این نیست

خیر بلکه استرس ما زیاد شده است. استرس ما را رها نکرده و حالا که یک امتیاز از سپاهان جلوتر هستیم استرس ما چند برابر شده است تا بتوانیم آن یک امتیاز را حفظ کنیم.

واقعا؟
آره؛ زمانی که سپاهان در بالای جدول از ما جلوتر بود، راحت‌تر بازی می‌کردیم و همینطور بردیم. الان که یک امتیاز از این تیم جلوتریم استرس ما دوچندان شده است.

در مجموع، رقابت سه تیم بالای جدول رده بندی (پرسپولیس، استقلال و سپاهان) برای کسب عنوان قهرمانی را چگونه ارزیابی می کنید؟
این اولین بار است که چنین رقابتی بین سه تیم بالای جدول برگزار می شود. ما لیگ خیلی خوبی داریم. مردم از این امتیازهای کسب شده و هیجانی که وجود دارد لذت می برند. امیدوارم در نهایت به قهرمانی برسیم تا هواداران پرسپولیس خوشحال شوند.

شما یکی از فصل های خوب فوتبالی خود را سپری می کنید و یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس به عملکرد خوب شما برمی گردد. آیا شما هم در مورد آن صحبت می کنید؟
نظر لطف تونه. خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می گذارم و این به من در آمادگی کمک می کند. البته کل تیم شرایط یکسانی دارد. همه در حال تقلا هستند. من به همراه سایر بازیکنان تلاش می کنیم تا هواداران از بازی های پرسپولیس لذت ببرند. باید نمایشی ارائه کنیم که مردم از آن لذت ببرند و شاد باشند.

شرایط لیگ امسال را چگونه ارزیابی می کنید؟
فکر می کنم لیگ با کیفیت و فوق العاده ای داریم و مطمئناً فصل آینده بهتر خواهد شد. تیم ها بازیکنان برتر خود را حفظ می کنند و به دنبال پیشرفت هستند. همه به دنبال قهرمانی و سهم آسیایی هستند و به حضور در منطقه سقوط فکر نمی کنند. فصل هیجان انگیزی خواهد بود.

نظرت در مورد شرایط این روزهای تیم ملی که باید در جام کفا شرکت کند چیست؟
خوشبختانه با آمدن آقای قلعه نویی شرایط خوب است. بعد از مدت ها سرمربی ایرانی هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت و باید به او کمک کنیم. در مسابقات کافا شرکت خواهیم کرد. تا جایی که من می دانم در این مسابقات شرکت خواهیم کرد. به نظر می رسد ما بعد از فینال جام حذفی به کافا خواهیم رفت. ایران نیز با تمام بازیکنان خود در این مسابقات شرکت کرد. من فکر می کنم چیز خوبی است. ما بازیکنان و کادرفنی روز به روز با هم هماهنگ و صمیمی تر می شویم.

فصل بعد در پرسپولیس می مانی؟
من سه سال با پرسپولیس قرارداد دارم و وقتی قرارداد می بندی باید به پرسپولیس خدمت کنی. من در ایران به جز پرسپولیس برای هیچ تیم دیگری بازی نمی کنم. تا زمانی که آنها مرا بخواهند در خدمت تیم پرسپولیس هستم. هواداران پرسپولیس همه چیز را به من دادند. هر چه دارم از مردم به خصوص پرسپولیسی هاست. به همین دلیل می گویم تا زمانی که قرارداد دارم به پرسپولیس خدمت می کنم، بقیه موارد بستگی به نظر باشگاه پرسپولیس دارد.

دیدگاهتان را بنویسید