خواستگار شرور آبروی دختری از تهران را برد + جزئیات

خواستگار شرور آبروی دختری از تهران را برد + جزئیات

روز جدید رئیس پلیس فتا غرب تهران گفت: فرد ناشناسی که در فضای مجازی به شهروند ملاردی توهین کرده بود دستگیر شد.

; به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ موسوی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر تهدید، فحاشی و انتشار عکس های شخصی از سوی فردی ناشناس. در اینستاگرام، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

این افسر پلیس تصریح کرد: با ثبت اظهارات شاکی، کارشناسان پلیس آگاهی اقدامات اولیه را آغاز کردند و در بررسی های انجام شده مشخص شد صفحه مذکور جعلی بوده و هدف از این اقدامات تخریب تصویر شاکی در بین دوستان و آشنایان است. .

این افسر ادامه داد: پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان شعبه جرایم سازمان یافته پلیس فتا شهرستان ملارد؛ متهم که خواستگار سابق شاکی است شناسایی و به پلیس آگاهی فراخوانده شد و پلیس ابتدا منکر ایجاد صفحه جعلی شد اما در نهایت با مواجهه با شواهد موجود مجبور به اعتراف و ابراز ندامت شد.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده اظهار داشت سال ها پیش خواستگار شاکی بوده و به دلیل مشکلات روحی و روانی در زندگی شاکی از پذیرش وی خودداری کرده و این موضوع جرقه ای در ذهنش برای انتقام گیری و تخریب شخصیت شاکی ایجاد کرده است. .

این مسئول به مردم هشدار داد: با توجه به اینکه بیشترین قربانیان موارد غیراخلاقی را زنان محترم تشکیل می دهند، لذا از خانواده ها و بانوان محترم تقاضا داریم از زندگی خصوصی خود محافظت کنند و به افراد اعتماد نکنند. از گرفتن و ذخیره تصاویر خصوصی و نامناسب یک زن مسلمان در تلفن همراه و ارسال این تصاویر تحت هر عنوان حتی برای بستگان و دوستان مورد اعتماد در شبکه های اجتماعی خودداری کنید تا مورد سوء استفاده افراد شرور قرار نگیرد.

سرهنگ موسوی به شهروندان توصیه کرد: هرگونه محتوا و برنامه مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.Cyberpolice.ir، لینک مرکز اورژانس سایبری با پلیس فتا در میان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید