سپاه با تخریب پایگاه جاسوسی اسرائیل در عراق، آبروی آمریکا را برد


ساعت: 16:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816462

در خطبه های نماز جمعه شهرستان های اردبیل آمده است;

در خطبه های نماز جمعه این هفته، ائمه جماعات استان اردبیل خطاب به نیروهای امنیتی ایران در منطقه گفتند که سپاه با انهدام پایگاه جاسوسی اسرائیل در عراق، حیثیت غرب و آمریکا را از بین برده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از متاسفم در خطبه های نماز جمعه این هفته، ائمه جمعه استان اردبیل به سازمان امنیت اسلامی ایران مراجعه کردند و گفتند که سپاه با انهدام پایگاه جاسوسی اسرائیل در عراق، حیثیت غرب و آمریکا را از بین برده است.


cb0be0c1 efe0 4aec 808d 097161f1c506 خبر خاکستری


امام جمعه اردبیل: استقلال در انتصابات یک ارزش اجتماعی بزرگ است/ آموزش رکن اصلی عزت و راه اصلی سرنوشت ملت است.

آیت الله سید حسن عاملی سخنگوی ولی فقیه استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ارزش های استقلال در انتصابات گفت: بدون شک استقلال در انتصابات یک ارزش بزرگ اجتماعی است. ریشه اصلی عدم استقلال در انتصابات به نظام انتخاباتی ما برمی گردد که در آینده در سیستم انتخاباتی غلط، برای حل ریشه این معضل به این فرد نیاز خواهد بود. نامزد دیگر به سمت مردم نمی رود و حزب با ارائه برنامه و تضمین آن به سمت مردم می رود. در کشورهای پیشرفته هم همینطور است.

آیت الله عاملی ادامه داد: در حال حاضر دلسوزان در سراسر ایران گلایه دارند که نمایندگان محترم در عزل و انتصاب دخالت نمی کنند، اما این اتفاق در هیچ جا رخ نمی دهد زیرا ماهیت نظام انتخاباتی نیاز به مداخله دارد. دموکراسی دیگر قدرت اعتلای نخبگان را از دست نمی دهد، زیرا گدایی و بدهکاری در شأن انسان های بزرگ نیست و هرگز نامزد نمی شوند. فاجعه بزرگ دیگر این سیستم اشتباه این است که در روند طبیعی تشویق افراد به سمت و سمت، افراد بر سر ریاست جمهوری دچار اختلال و دوپینگ می شوند که منجر به ناامیدی کارمندی می شود که به طور طبیعی بزرگ شده و تمام مراحل را طی کرده است و این باعث گسترش می شود. به سایر کارکنانی که آنها را به خلاقیت، نوآوری و فداکاری تشویق می کنند.

وی افزود: سفیر سابق ایران در فرانسه گفت که در جلسه سفرا با سفیر ژاپن بودم. او به من گفت که بیست سال پیش می‌دانستم امروز سفیر فرانسه خواهم بود، اما به راحتی می‌توانیم یک نماینده بدون رای را به عنوان سفیر انتخابات تعیین کنیم. «آینده برای ما خوب خواهد بود.

مصیبت دیگر این است که فرهنگ چاپلوسی و چاپلوسی و ریا و ریا در حال رشد است و افراد کوچک و حریص به مقر خود نزدیک می شوند تا به ریاست جمهوری یا به آب و نان و نو برسند و این تمدن باشکوه مرگباری است. تملق حکایت از نهایت ذلت انسان دارد در این دور باطل عامل مخرب و خطرناکی به عنوان شاهد خیانت وارد میدان می شود و این ترس وزیر از نماینده است در زمانی که وزیر آزاد نیست و به عنوان زیرمجموعه به دفتر وزارت تعلق دارد. زور. ایشان نماینده شدند و اختیارات خود را از دست دادند و این را در درگیری اخیر دیدیم، قبلا هم اعلام کرده ایم و الان هم اعلام می کنیم و در آینده هم اعلام می کنیم که نمایندگان مجلس در آموزش و پرورش دخالت نکنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی منطقه در تشریح اهمیت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش سرنوشت ما، سرنوشت فرزندان و رکن اصلی کرامت ما و راه اصلی رسیدن به سرنوشتی متعالی و متعالی برای ملت است. ما هرگز از این اصل عدول نکرده‌ایم و نخواهیم کرد، اما وزیر در واقع گفت که برای من اراده نمایندگان مهم است نه حرف نماینده ولی فقیه یا استاندار، در واقع وزیر گفت: من قانون به من حق انتخاب استاندار را داده است نه استاندار یا نماینده ولی فقیه، هر چه تا به حال گفته شده مربوط به نظام بوده است نه افراد، و حفظ حرمت همه افراد لازم است. همچنین از رهبری جدید می خواهد که استقلال خود را حفظ کند و از هرگونه تصمیم گیری سیاسی، انتخابات و انتصابات سیاسی پرهیز کند و بتواند با عملکرد خود در آینده ثابت کند که گزینه خوبی برای آموزش است.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه در آستانه ورود به سال جدید هستیم، گفت: عزیزان من امروز یک قرن را به پایان می رسانیم. امروز آخرین جمعه این قرن است و ما در چند قرن پیش آخرین نماز جمعه این قرن را می خوانیم. «آیا در دنیا حیات هست، چند قرن از عمر دنیا می گذرد؟ اول گفتند زندگی در دنیا سه میلیارد سال است گفتند 7 بعد گفتند 10 و حالا آخرین نظریه می گوید یکی از قدیمی هاست و ما نمی توانیم آن را بشناسیم.

برای قرن جدید برنامه ریزی کنید معلوم نیست از قرن جدید چند روز، هفته، ماه یا سال خواهیم داشت، مهم نیست چقدر تکان بخوریم، حتی اگر این به اندازه عمر نوح باشد که خودش می گفت مثل طلوع است. از آفتاب و نشستن دم در. سایه ای حدود سال 1400 بود که رو به پایان بود. به عنوان یک معامله گر به خودتان تکیه کنید. درآمد و هزینه های خود را ببینید. آخر یومیه شارما فاهو پرووال، ونما لم یافا الزاسی، وان کان یولی النقاسان، والموث خوب است، من الحواتی، روز دوم بدتر، ملعون است، آن که در خود پیشرفتی نمی بیند، نزدیکتر است. به عیب، و هر که به عیب نزدیکتر باشد، مرگ برای او بهتر از حیات است (اگرچه زندگی نوح باشد که از خورشید بود و در سایه نشسته بود).

اینجانب پیشاپیش سال نو را به تمامی عزیزان تبریک می گویم و سالی پر برکت، پربار، معنوی و موفق را به ملت عزیز و سرافرازی و اقتدار ایران عزیز در حد توان مسئلت دارم.


057df0ff cf8e 4654 a266 769ba86d25df خبر خاکستری


امام جمعه خلخال: عید نوروز فرصتی است که مردم نظرشان عوض شود و دو بار کار کنند

حجت الاسلام کریم اسدی امام جمعه خلخال گفت: سنت های بسیار حسنه نوروزی از جمله تلاوت قرآن در هنگام تحویل، دید و بازدید، دستگیری از نیازمندان، پوشیدن لباس نو، خانه تکانی، کوچ کردن به قبور، زیارت مذهبی و … اماکن متبرکه، «حرم‌ها و عتبات عالیات، سفر کردن و کنار گذاشتن اختلافات گذشته از دستورات اکید اسلام به پیروانش است.

وی گفت: همچنین نظافت و طهارت در ایام پایانی سال، آرامش خاطر، رفع توهین و کدورت و اجرای برنامه های شاد برای افزایش نشاط اجتماعی در راستای الزامات دین مبین اسلام است.

حجت الاسلام اسد از مردم خواست با توجه به شرایط خاص اقتصادی حاکم بر جامعه، این مراسم را به سادگی برگزار کنند تا از وارد شدن فشار مضاعف مالی به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جلوگیری شود.

جمعه خلخال خاطرنشان کردم: نوروز فرصتی است برای تغییر افکار، اندیشه و کار مضاعف برای مردم از سوی مسئولان و دست اندرکاران خدماتی که به مردم خدمت می کنند.

امام جمعه خلحال همچنین ورود خیل عظیمی از میهمانان و گردشگران نوروزی به این شهرستان را پیش بینی کرد و افزود: از ستاد اجرایی منطقه انتظار داریم با تمهیدات لازم زمینه رونق، تفریح، اسکان و آسایش مسافران نوروزی را فراهم کنند.

وی برخورد صحیح کارکنان و مردم با میهمانان نوروزی را به دنبال تبلیغ مثبت منطقه توسط گردشگران شهرستان دانست.

حجت الاسلام اسدی در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت نیمه شعبان از مردم مومن، فداکار و فداکار این شهرستان در اجرای ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه تقدیر کرد.

خطیب جمعه خلخال با تبریک روز سرباز گمنام امام زمان (عج) درباره تلاش‌های امنیتی کشور گفت: برخی محدودیت‌ها در دسترس عموم نیست.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر جاسوسی اسرائیل در عراق و انهدام آن، گفت: اقتدار نظام اسلامی و اقتدار نظامی و موشکی کشور اجازه طمع بیگانگان به ایران اسلامی را نمی دهد.


2a6c44a6 f113 4cc6 b9d8 ac23cb025f40 خبر خاکستری


امام جمعه مشگین شهر: پیروزی ها در محور مقاومت تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد داشت

حجت الاسلام رضا باوکر امام جمعه مشگین شهر به تشریح جنایت اخیر رژیم آل سعود و اعدام وحشیانه 81 تن از مخالفان نظام از جمله 41 شیعه پرداخت و گفت: حامی اصلی آمریکا از این جنایت بزرگ است. ایالات متحده.”

امام جمعه مشگین شهر در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در مدت 48 ساعت سه عملیات بزرگ را علیه اسرائیل انجام دادم که شامل حمله موشکی به اربیل (جاسوس رژیم)، حمله سایبری به تاسیسات حساس کشور و انهدام یک اسرائیلی می شود. گروهک تروریستی در ایران نشانه اقتدار ایران اسلامی است.

وی افزود: حمله موشکی ایران به لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در شهر اربیل عراق با 10 فروند موشک نقطه به نقطه، توان موشکی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد و پیامی روشن برای کشورهای همسایه و متحدان داشت. رژیم جعلی اسرائیل.»

حجت الاسلام باوکار گفت: در سال 1400 محور مقاومت بیشترین پیروزی را در برابر اسرائیل داشت و این پیروزی تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد داشت.

تبیین ویژگی ها و ویژگی های جامعه آرمانی مهدوی و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله علوی گرگانی و بیان برخی از خدمات ایشان از دیگر سخنان امام جمعه مشگین شهر بود.


2188b494 87f0 4316 83d2 9fe1c9dac95f خبر خاکستری


امام جمعه: سپاه با انهدام پایگاه جاسوسی اسرائیل در عراق حیثیت غرب و آمریکا را از بین می برد

حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار در نیمه شعبان منشأ بزرگترین تحول را ولادت بزرگترین منجی، منتقم و مصلح دانست و گفت: فرج و مکتب مهدوی را اداره کنید.

امام جمعه بیله سوار با تشکر از سعید محمد برای انتصاب مدیرعامل جدید سازمان مناطق آزاد اردبیل خواستار پیگیری، اجرا و اجرای عملیاتی این ابر پروژه مانند عید و جایزه پسماند بیله سوار شد و گفت: اجرا و تحقق این بنگاه. نیازمند تلاش بیشتر مسئولان است و امیدواریم با اجرای آن شاهد ریشه کنی فقر در بیله سوار باشیم.

وی حمله شبانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را بزرگترین و مهم ترین اتفاق سال خواند و گفت: سپاه با این عملیات راهگشا تمام حیثیت و قدرت غرب، اسرائیل و اسرائیل را از بین برد. ایالات متحده.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید