در مذاکره نباید به آمریکا اعتماد کرد و خلع سلاح را پذیرفت/ اسرائیل با حمله سپاه به پایگاه موشکی اربیل طعم انتقام ایران را می چشد


ساعت: 16:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816463

آنچه در ادامه می خوانید خطبه های نماز جمعه استان البرز است که به موضوعاتی چون مذاکره با آمریکا، حمله به مقر رژیم صهیونیستی و جنگ در اوکراین می پردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه کرج با بیان اینکه امروز دنیا شاهد تبعیض نژادی از سوی فعالان حقوق بشر است، گفت: سازمان های بین المللی و نهادهای حقوق بشری در قبال اعدام 81 نفر در عربستان سعودی سکوت کرده اند. .

آیت الله حسینی همدانی درباره حمله موشکی سپاه به مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال عراق گفت: دشمنان اسلام اقدام به حمله نظامی به ایران اسلامی کرده اند و ما به جهانیان نشان دادیم که مصمم به دفاع از منافع کشورمان هستیم. “

وی گفت: اگر عوامل و ابلهان آمریکا مانند رژیم منحوس و فرزند صهیونیستش بخواهند به تأسیسات ما آسیب برسانند، پاسخ هوشمندانه و قاطع خواهند گرفت. امنیت رژیم صهیونیستی از بین رفته است.

امام جمعه کرج در بخشی دیگر از سخنان خود به جنگ اوکراین اشاره کرد و گفت: کسانی که به غرب وابسته هستند باید از جنگ اوکراین درس بگیرند. ایالات متحده با کسی ارتباط برقرار نمی کند مگر اینکه مطیع باشد و اگر هم باشد فقط یک گاو است.»

آیت الله حسینی همدانی افزود: دنیا باید از اوکراین عبرت بگیرد و آمریکا نباید عاشق این ببر در حال پوسیدگی شود، آمریکا بیش از 40 سال می خواهد به جایگاه قبلی خود بازگردد. امروز آمریکا برای مردم ایران کم کاری کرده و در جریان مذاکرات به دنبال منافع خود است.


آمریکا مانع اصلی توقف مذاکرات است

همچنین امام جمعه فردیس بیان زیاده خواهی های آمریکا و اروپا در مسائل هسته ای را مصداق جهاد دانست و علت توقف مذاکرات هسته ای را درخواست آمریکا از سپاه برای ماندن در گروه های تروریستی دانست.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه پذیرش موضوع به معنای خلع سلاح کشور خیانت به کشور و ملت است، افزود: قضیه اوکراین درس خوبی است که نباید به غرب و شرق اعتماد کرد و خلع سلاح را باید پذیرفت. ”

وی گفت: دومین خواسته آمریکا و اروپا این است که بیشتر تحریم ها را به بهانه حقوق بشر و تروریسم حفظ کنند و تنها چند تحریم جزئی را لغو کنند. آنها حتی هیچ تحریم نفتی و بانکی را متوقف نمی کنند، فقط برای مدت کوتاهی متوقف می شوند.

حجت‌الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه آمریکا مانع اصلی توقف مذاکرات است، گفت: حقوق بشر و مبارزه با تروریسم دروغ بزرگی است زیرا خودشان اذعان دارند که آمریکا حامی اصلی داعش و طالبان است. کشورها و اروپا.”


حمله به مقر جاسوسی اسرائیل انتقام خون حاج قاسم بود

امام جمعه مهرشهر کرج نیز گفت: برخی معتقدند علت حمله ایران به پایگاه صهیونیستی اربیل شهادت دو پاسدار در سوریه بوده است اما این اقدام انتقام خون حاج قاسم و کودتا است. مرکز جاسوسی علیه کشور ما.»

حجت الاسلام رضایی افزود: ایران اسلامی این حمله را از داخل کشور انجام داده است، یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکا باید بدانند که هرگونه اقدام و توطئه علیه امنیت و آرامش مردم ما بی پاسخ نخواهد ماند و باید یاد بگیرند. از این حمله.»

وی گفت: موشک‌های آمریکایی نمی‌توانند موشک‌های ایران را ردیابی کنند، غرب با صنعت نظامی ایران مخالف است و می‌داند که خداوند به فرزندان کشورمان استعدادهایی داده است که در صورت ظهور، ناتوانی دشمن در خنثی کردن عملیات‌ها را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه مهرشهر با اشاره به اینکه دولت های خلیج فارس نوکران وابسته و مستکبر هستند، تصریح کرد: ایران پشت گرمی به خاورمیانه است و با کشورهای خودفروش مانند اردوغان که اسرائیل را برادر کودک کش خطاب می کند، معامله نمی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید