از ضربه زدن به اسرائیل ابایی نداریم/ ناگفته هایی از حمله موازی در شب حمله موشکی اربیل


ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815827

الشمری با تاکید بر اینکه مقاومت عراق بدون تردید اسرائیلی ها را هدف قرار می دهد، از حمله موازی به دهوک در شب انهدام مقر موساد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در یک سخنرانی تلویزیونی در حمایت از حمله موشکی ایران به مقر موساد در اقلیم کردستان با اشاره به مأموریت نُجَب در ایران گفت: جمهوری اسلامی در مقابل ملت های مسلمان در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است. آنها سخاوتمندانه به عراق در مبارزه با داعش و اشغالگری کمک کرده اند.

مهندس نصر الشمری عملیات موشکی ایران را گامی افتخارآمیز در جهت انتقام خون اعراب و اعاده حیثیت امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: بگذارید دنیا به وضوح این را بشنوند. اگر توانایی هدف قرار دادن اسرائیلی ها در عراق را داشته باشیم، لحظه ای درنگ نخواهیم کرد و گروه هایی را که موساد جنایتکار را هدف قرار می دهند، می بوسیم.

وی با ابراز تردید نسبت به اراده دولت عراق برای بررسی و نظارت بر حضور صهیونیست ها و موساد در این کشور، گفت: ما می رویم. اما آیا مقامات ذیربط به حاضران در نشست سازش در اربیل تعقیب و جفا کردند؟!

معاون دبیرکل نُجَباء با انتقاد از عضویت دولت اقلیم در کمیسیون بررسی حضور و فعالیت اسرائیل در کردستان عراق گفت: متهم اصلی چگونه می تواند در قوه قضائیه بنشیند؟ خانواده بارزانی در پنج دهه گذشته روابط نزدیکی با رژیم صهیونیستی داشته اند و خودشان به دشمن اجازه ورود و ایجاد پایگاه داده اند. این چه نوع کمیسیونی است؟!

الشمری با اشاره به بیانیه رسمی رژیم اسرائیل مبنی بر اینکه از شهروندان خود خواسته است فعلا به کردستان عراق سفر نکنند، ادامه داد: این امر ثابت می کند که اسرائیلی ها در اقلیم حضور دارند و در حال حرکت هستند. دولت منطقه و خانواده بارزانی بخشی از عراق محسوب نمی شوند و تداوم قدرت را در تضعیف و تجزیه کشور می بینند.

وی در بخشی دیگر از گفتگو از اینکه هیچ کمیسیون حقیقت یاب در عراق از سال 2003 تاکنون موفق نبوده، گلایه کرد. به عنوان مثال جنایت در فرودگاه بغداد که منجر به شهادت فرماندهان پیروز آمریکایی شد، ناموفق بود. تا اینکه رئیس جمهور آمریکا علنا ​​به این ترور اعتراف کرد! و همچنین حملات اشغالگران اسرائیلی و آمریکایی به پاسگاه های مرزی نیروهای مسلح عراق. آیا تشکیل چنین کمیته هایی به پایان رسیده و دولت عاملان آن را معرفی کرده است؟!

سخنگوی نُجَباء با تأکید بر حمایت اکثریت مردم مسلمان کردستان عراق از مقاومت و مخالفت با سازش، افزود: آیا کردها در مرزهای اروپا همان کردهای ناراضی کشته نشدند؟

الشمری سپس به موضوع رویارویی جبهه مقاومت با دشمن صهیونیستی پرداخت و گفت: مبارزه با این رژیم مخفی نیست. ما در محور مقاومت شعار روشنی داریم که جهاد ما تا زوال اسرائیل پایان نخواهد یافت. وقتی جنگ می شود، ما مجبور نیستیم برای عملیات خود دلیل بیاوریم. بنابراین، حمله به اربیل را نمی توان به انتقام از چنین عملیات صهیونیستی محدود کرد.

وی مقاومت اسلامی عراق در شهادت سید محمد باکر صدر را یک شهید توصیف کرد و گفت: کسی که صلح با اسرائیل را بپذیرد از اسلام خارج شده است و گفت: ائتلاف های سیاسی نباید ما را از اصول لازم محروم کنند.به مبارزه با صهیونیست ها ادامه دهید. رژیم تا نابودی آن

در آن زمان، یکی از اعضای ارشد مقاومت عراق به شدت از رویکرد منفعلانه و جنجالی دولت مرکزی انتقاد کرد و فاش کرد که درست در شبی که مقر موساد در اربیل هدف قرار گرفت، ترکیه نیز به استان دهوک حمله کرد و چندین غیرنظامی را کشت. اما بغداد حداقل برای ظاهر شدن بیانیه محکومیتی صادر نکرده است! گویا این دولت با تجاوزات ترکیه و اشغال کشور مشکلی ندارد!

نصر الشمری به رئیس جمهور و نخست وزیر توهین کرد و یادآور شد: مقام ارشد نظامی کشور فوت کرده بود و رئیس جمهور این بیانیه را محکوم نکرده بود و در مراسم یادبود شرکت نمی کرد. آیا اکنون باید انتظار داشته باشیم که او در مورد بمباران دهوک موضع بگیرد؟! متأسفانه حتی سایر گروه های سیاسی نیز واکنش روشنی به حمله ترکیه به عراق نشان ندادند. آیا دیدید که نخست وزیر در این مورد موضع بگیرد؟!

وی در پایان درباره توافق ادعایی بین بغداد و واشنگتن بر سر خروج نیروهای آمریکایی گفت: نیروهای آمریکایی همچنان در پایگاه های ویکتوریا (فرودگاه بغداد)، عین الاسد (استان الانبار) و الحریر (الحریر) حضور دارند. کردستان). منطقه). ”و پشتیبانی لجستیکی ارائه دهید.

سخنگوی جنبش نُجَباء با تأکید بر ضربات مؤثر و مستمر مقاومت در برابر کاروان‌های لجستیکی ارتش آمریکا، گفت: البته سیاست آنها «راز رسانه‌ای» است و خسارات خود را پوشش می‌دهند. در دوره قبل که اشغالگران آمریکایی در عراق بودند ما هزاران عملیات انجام دادیم که حتی یکی از آنها را به رسمیت نشناختند. مثلا حرکت به سمت مرکز فرماندهی عملیاتی آمریکا در کربلا که به طور کامل تخریب شد و تمامی اشغالگران حاضر کشته شدند. چیزی در موردش شنیدی یا آمریکایی ها اعتراف کردند؟!

دیدگاهتان را بنویسید