صهیونیست ها به دنبال ضربه زدن به مذاکرات هسته ای هستند/ ظرفیت موشکی کشور قابل مذاکره نیست

ساعت: 21:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790861

آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر امور خارجه:

آیت الله نوری همدانی گفت: نباید صهیونیست ها را نادیده گرفت، این رژیم نامشروع و غیرقانونی است و در هر صورت ضربه می زند و در جریان مذاکرات برجام از هیچ ضربه ای دریغ نخواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Kum فردا آیت الله نوری همدانی در دیدار امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که امروز در دفتر این نهاد در قم برگزار شد، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار داشت: خداوند متعال تاکید می کند که عزت و عظمت مسلمانان باید باشد. در مقابل دشمنان حفظ شود.
وی به برجام و مذاکرات کشورمان با کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: خطوط قرمز و آشتی ملت باید در برجام حفظ شود و موضوع افغانستان با جدیت پیگیری شود.
این مرجع تقلید به دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: از ابتدای پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی تا کنون هر روز شاهد توطئه ها و آشوب های آنان بوده ایم اما با عنایت خداوند و خردمندان. رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم و مسئولان: «آنها شکست خوردند و ایران اسلامی با حفظ اقتدار خود، قوی‌تر از همیشه در برابر خواسته‌های استکبار جهانی ایستادگی کرد.
وی بر تقویت قرارگاه پدافندی تاکید کرد و تاکید کرد: توان موشکی جمهوری اسلامی یکی از خطوط قرمزی است که نباید با دشمنان مذاکره کرد و در مجموع عزت و اقتدار باید سرلوحه کار تیم مذاکره کننده باشد. “
آیت الله نوری همدانی گفت: متأسفانه دولت های سلطه طلب غربی با ایجاد تفرقه و درگیری بین مسلمانان اهداف شوم خود را دنبال می کنند. امروز وضعیت یمن، عراق، افغانستان، لبنان، بحرین، سوریه فقط به نفع استکبار است و ملت های مسلمان باید در مقابل این آشوب ها هوشیار و هوشیار باشند. باید توجه داشت که مذاکرات خوب است و باید انجام شود، اما با توجه به سوابق و نقض اعتماد، اعتماد کار سختی است.
وی موضوع فلسطین را مهم دانست و گفت: نباید صهیونیست ها را نادیده گرفت، این رژیم نامشروع و غیرقانونی است و در هر صورت ضربه می زند و در مذاکرات برجام از هیچ ضربه ای دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید