آمریکا خواستار تشکیل جلسه شورای امنیت درباره حمله موشکی ایران در اربیل شد


ساعت: 23:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816176

هیئت نمایندگی سازمان ملل متحد در سازمان ملل خواستار تشکیل جلسه شورای امنیت برای بررسی حمله چند روز پیش ایران به مقر موساد در اربیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هیئت آمریکایی در سازمان ملل خواستار تشکیل جلسه شورای امنیت درباره حمله موشکی ایران به مقر جاسوسی موساد در کردستان عراق شده است.

هیئت نمایندگی سازمان ملل متحد اعلام کرد: امروز آمریکا خواستار صدور قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در محکومیت حمله موشکی ایران به اقلیم کردستان عراق شد. هدف این حمله بی‌مورد و بی‌مورد یک ساختمان مسکونی در اربیل بود و نقض فاحش حاکمیت و تمامیت ارضی عراق بود».

ایران بامداد یکشنبه به دو مرکز آموزش جاسوسی پیشرفته موساد در اربیل در شمال عراق با موشک‌های بالستیک حمله کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به هدف قرار دادن راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست ها از طریق موشک های نقطه به نقطه گفت: تکرار همه شرارت ها با پاسخ های سخت، قاطع و مخرب مواجه خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: «اعضای شورای امنیت باید این حمله را محکوم کنند، ایران را مسئول بدانند و از دموکراسی و حاکمیت در عراق حمایت کنند».

رئیس اتحادیه علمای مسلمان در استان دیالی عراق چند روز پیش گفت که مقر موساد در اربیل محل تجمع عناصر تروریستی است که فرماندهان الحشد الشعبی و دانشمندان هسته ای ایران را هدف قرار می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید