مرد حسود آبروی همسرش را در شهر برد/ این اتفاق در اصفهان افتاد

مرد حسود آبروی همسرش را در شهر برد/ این اتفاق در اصفهان افتاد

روز جدید : رئیس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی مردی که به قصد انتقام جویی در اینستاگرام به همسر سابق خود بدنام کرده بود خبر داد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: با اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار مطالب کذب علیه وی در صفحات متعدد اینستاگرام، رسیدگی به موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

افزود: با آشنایی با اسناد و مدارک شاکی و تحقیقات انجام شده در فضای مجازی و انجام اقدامات فنی و تخصصی مشخص شد که متهم همسر سابق شاکی است.

این افسر پلیس خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارات متهم پرونده ای در این خصوص تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ مرتضوی گفت: یکی از جرائم سایبری که می تواند اثرات جبران ناپذیری بر زندگی مردم داشته باشد، هتک حرمت و انتشار تصاویر شخصی و خصوصی در فضای مجازی است که معمولاً به دلیل سهل انگاری خود کاربر در دسترس مجرمان سایبری قرار می گیرد، همچنین شهروندان سایبری به عنوان انتخاب نکنید. محلی برای ابراز اختلافات خانوادگی و انتقام جویی و پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، موضوع را از طریق آدرس پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir، بخش ارتباطات مردمی و کانال رسمی پلیس فتا در پیام رسان های داخلی با شماره شناسه پلیس سایبری برای قطع کردن

دیدگاهتان را بنویسید