برخورد جدی ناجا با باندهای شرور تهران/ آسایش مردم در خط قرمز پلیس

ساعت: 11:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802221

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به پلیس اطلاعاتی را در جریان اطلاعاتی اراذل و اوباش قرار داد و تاکید کرد که این افراد جایی در تهران ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ پیام کاویانی به پلیس برخورد با مراکز فساد و جرم گفت: . با اجرای پروژه های مختلف نقاط آلوده را پاکسازی می کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح‌هایی به عنوان «مرجع» برای برخورد با اراذل و اوباش، افزود: اجرای این گونه طرح‌ها قطعا ادامه خواهد داشت و در زمان‌ها و مکان‌های نامعلوم برای برخورد با گروه‌های مجرم به‌ویژه اراذل و اوباش آن را اجرا می‌کنیم.

کاویانی با تاکید بر اینکه اراذل و اوباش جایی در تهران ندارند، گفت: اگر فردی بخواهد در تهران ناامنی ایجاد کند باید بداند که جایش تهران نیست. آسایش و امنیت مردم خط قرمز ماست و اجازه نمی دهیم کسی به آن آسیب برساند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره اشراف پلیس به فعالیت اراذل و اوباش نیز به ایسنا گفت: ما هوشمندانه این کار را با اشرار انجام می دهیم.

وی همچنین از روند رو به کاهش شرارت در تهران خبر داد و افزود: اگر شرارت در تهران رو به کاهش است ناشی از اطلاعات پلیس است. خوب است مردم بدانند که امروزه بسیاری از جرایم قبل از عینیت و تجلی در یک نطفه خفه می شوند، در واقع ما بر اساس اشراف اطلاعاتی از بروز جرایم پیشگیری و جلوگیری می کنیم.

به گفته کاویانی، حدود 80 درصد سوالات و اقدامات پلیس امنیت در خصوص اراذل و اوباش جنبه پیشگیرانه دارد و پلیس قبل از ارتکاب جرم با آقازاده هایی که دارد برخورد می کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی صوفیه در پایان پلیس امنیت را پلیس های گمنام توصیف کرد و گفت: ماموران پلیس امنیت امنیت گمنام هستند اما آسایش و آرامشی که امروز برای مردم ایجاد شده مرهون هوشیاری و اقدام پلیس است.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید