پلیس در حال کمین کردن 175 شرور خطرناک در پایتخت است

پلیس در حال کمین کردن 175 شرور خطرناک در پایتخت است

روز جدید : رئیس پلیس امنیت عمومی صوفیه از اجرای ششمین مرحله از طرح پلیس امنیت عمومی صوفیه در شبانه روز در مناطق و مناطق ۲۲ گانه تهران خبر داد و گفت: در این طرح ۱۷۵ نفر از اراذل و اوباش و مزاحم دستگیر شده اند.

سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: شب گذشته در اقدامی به منظور ایجاد امنیت روانی برای شهروندان، مقرر شد فاز ششم طرح انرژی که شامل تمامی نیروهای پلیس بود، اجرا شود.شکستن هیمنه اراذل و اوباش و مزاحمان در محله های تهران.

وی افزود: در این مرحله از طرح در شهر تهران بیش از 76 محله و محل سکونت اراذل و اوباش شناسایی و 175 نفر از اراذل و اوباش و مزاحم دستگیر شدند که طی چندین عملیات جداگانه موجب ایجاد مزاحمت و سلب آسایش از شهروندان شده اند. آنها برای محاکمه به ده پاسگاه پلیس و پایگاه های امنیت عمومی منتقل شدند.

این افسر پلیس در ادامه بیان کرد: همچنین در این طرح 17 قبضه سلاح سرد اعم از چوب، شمشیر، چاقو و … توسط این افراد شرور کشف شد.

سرهنگ کاویانی گفت: در بخشی دیگر از این طرح بیش از 20 متخلف صنفی که قاچاقچی و اراذل و اوباش بودند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی پلمب شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران در پایان گفت: در این مرحله از طرح، بیش از 16 پست اینستاگرامی و سایت مرتبط با تردد اراذل و اوباش متخلفان شناسایی و برای ممانعت از آن فراخوان شده و 16 فقره پرونده قضایی تشکیل شده است. وی خاطرنشان کرد: به هیچ اراذلی که بخواهد با اقدامات جنایتکارانه و شیطانی خود نظم عمومی و امنیت شهروندان را به خطر بیندازد اجازه قدرت نمایی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید