لیگ برتر فوتبال استقلال در شب درخشان حسینی شکست نخورد/ آبی ها 10 نفر را هم از دست نمی دهند!


ساعت: 22:41
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819676

دیدار استقلال و پیکان با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ استقلال و پیکان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران و در چهارمین و آخرین روز این هفته از ساعت 20:45 امروز (سه شنبه 15 فروردین) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

تساوی شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس و هواداران که منجر به از دست دادن دو امتیاز قطعی سرخپوشان شد، فرصت بزرگی را برای آبی های پایتخت فراهم کرد تا اختلاف قهرمانی را افزایش دهند.

هواداران استقلال که در این بازی به شدت فرهاد مجیدی را تشویق می کردند، بلافاصله پس از ورود دراگان اسکوچیچ، کارلوس کی روش را تشویق کردند و با سرمربی تیم ملی دست دادند.

پیکانی در دقایق ابتدایی نیمه اول به شدت روی دروازه استقلال فشار آورد و چند بار فرصت گلزنی داشت اما با بی دقتی و درخشش حسینی به جایی نرسید.

اما در دقایق پایانی نیمه اول مدافع برزیلی آبی ها در ضدحمله ماندگار شد و پس از خطا در موقعیت تک به تک با پیکان با کارت قرمز مستقیم تیمش را 10 نفره کرد.

در نیمه دوم، فشار کلی خودروسازان روی دروازه استقلال ادامه داشت و بیشتر شد، اما با درخشش بی حد و حصر حسینی گلی برای از دست دادن 2 امتیاز برای میزبان به زمین نخورد.


استقلال صفر
گل: –


فلش صفر است
گل: –

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف گلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیکونفس، مهدی مهدی پور، عزیزبک امانوف، امیرحسین حسین زاده، کوین یمگا و رودی جد.

ترکیب پیکان: محمد ناصری، امیرحسین رنگرزجدی، میلاد بدرقه، بهروز نوروزی فرد، محمدعلی فرامرزی، اسماعیل بابایی، غلامرضا ثابتیمانی، علی رمضانی، محمد قاسمی نژاد، مجتبی ابراهیم حق.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید