ملت ایران 43 سال است با همه قدرت های بزرگ همراه است/ تیم ملی فوتبال در جام جهانی شکست نخورد.


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915143

امام جمعه موقت تهران گفت: تیم ملی برد خوشی داشت و چیزی کم نگذاشت تا جلو برود اما رسم مسابقات این است که برد و باخت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) و بسیجیان، گفت: امت بسیجی و امام امت یک روح هستند که در آینه های مختلف تجلی می یابند. و هر یک از شما روح رهبر انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: حضرت زینب روح حسینی داشت و اعمالش رنگ و بوی امام حسین (ع). حضرت زینت سخت ترین تهدیدها و بحران ها را به بهترین فرصت ها تبدیل کرد.

وی افزود: امروز اعتلای شهدای ما که به جایی رسیده اند که همه بزرگان اهل معرفت آرزوی آن را داشتند و شهدای ما در سنین پایین به قله قرب الهی رسیده اند به برکت خداوند متعال است. حضرت زینب. او در اطاعت از استاندار در همه جا آنچنان استوار بود که شاید برای همیشه او را معلمی کارآمد نامید.

در سخنرانی روز جمعه هفته جاری در تهران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر عمل به بسیج در امور معنوی علاوه بر حضور در عرصه های مختلف، تصریح کرد: امروز این ملت بسیجی که شاهکار جهان است، اقتدار خود را می گیرد. از اعتقادش به اینکه رهبرش نایب امام زمان است.» عج، و این شاهکار بسیجی است که در زیر پرچم حضرت زینب (س) به نمایش گذاشته شده است.

آیت الله صدیکی گفت: شهید سلیمانی ما همه جا شجاع بود، تجربیات فراوانی جمع کرده بود و فتوحاتی داشت، اما پیش از امام زمان نایب امام زمانش سردار و سردار نبود، بلکه سرباز و عاشق بود و می بینید. این در شخصیت فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه تهران با اشاره به میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، حضرت زینب(س) را جلوه ای از قداست باطنی امام حسین(ع) معرفی کرد و گفت: حضرت زینب(سلام الله علیها) ) برای همه ی بحران ها برنامه داشت.و همه جا اجرای فرمان ولی خود را می دید و در اطاعت از فرمان والی ثابت قدم بود.

آیت الله صدیکی با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی سیاستمدار و مجاهدی دقیق و شجاع بود و با تجربه فراوان، فتوحات بسیاری را فتح کرده بود، اما سردار و سرلشکر نبود. ژنرال قبل از نایب امام زمان خود، بلکه عاشق بود. دانشجو بود و

وی به روحیه بسیجی در برابر استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: ایران با تمام استکبار در حال جنگ است و دشمن با همه امکانات و سیستم اطلاعاتی پیچیده در مقابل ایران شکست خورده است و ملت ایران همه تهدیدات استکبار را به فرصت تبدیل کرده است. ملت ایران 43 سال است که با همه قدرت های بزرگ درگیر بوده اما سر فرود نیاورده است.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه روحیه بسیج ذوب باید معطوف به ولایت و خدا باشد، تصریح کرد: در گذشته مسئولان اشتباه می کردند اما امام و رهبری در مسیری که رفتند هیچ گاه اشتباه نکردند. زیرا از تقوا و ثبات پیروی کردند. رهبر با همه مشکلات به جمکران می رود و به امام زمان خود پناه می برد و از آن حضرت کمک می خواهد.

آیت الله صدیکی در مراسم گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو گفت: هر هفته با دانشگاه های مختلف در ارتباط هستم و با دانشجویان عزیز آشنا هستم. دانشجویان انقلابی ما لانه جاسوسی آمریکا را به دست گرفتند و امام پیام دادند که جای خوبی گرفته اید و آن را رها نکنید و این معجزه جنبش دانشجویی بود. دانشجویان ما در بحث عقب نشینی متمایز شدند یا در دفاع مقدس از جنبش دانشجویی هزاران شهید تقدیم کردند.

وی درباره حضور تیم ملی در جام جهانی گفت: ملی پوشان از برد خوشحال شدند و چیزی برای حرکت رو به جلو کم نگذاشتند اما رسم مسابقات این است که برد و باخت داشته باشیم. امیدواریم تمامی وزارتخانه ها به ویژه وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در زیر مجموعه خود به مسائل آموزشی و فرهنگی توجه کافی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید