افشاگری عجیب ستاره پرسپولیس; به این بازیکن بگویید که شما یک فرد معمولی نیستید

افشاگری عجیب ستاره پرسپولیس;  به این بازیکن بگویید که شما یک فرد معمولی نیستید

از روز گذشته مشکلاتی در فضای مجازی به وجود آمده که حسین کنعانی زادگان به دنبال ارتباطات غیرعادی است که واکنش های متفاوتی در محافل فوتبالی داشته است. حتی زمزمه هایی مبنی بر ورود کمیته اخلاق به این موضوع شنیده می شود. اینکه بازیکنی در اردوی تیم ملی به دنبال ایجاد چنین فضایی برای خود است یکی از مواردی است که باید به آن پرداخته شود و باید پرسید نقش سرمربی و سایر عوامل تیم ملی چیست. که تیم ملی اجازه می دهد.

عسگر شرفی در این خصوص گفت: کادرفنی تیم ملی باید تمرکز بیشتری داشته باشند اما نمی توانند بازیکنان تیم ملی را دنبال کنند و حتی او را تا اتاق بازیکن همراهی کنند و از او مراقبت کنند. در دوران مربیگری پرویز دهداری اتفاقی افتادیم که در چنین رابطه ای از ناحیه سر تیم ملی ضربه چاقو خورد. این تقصیر مربی نیست. باید دید نظر بازیکنی که این کار را می کند چیست.

وی افزود: با توجه به شهرتی که برای یک فوتبالیست ایجاد می شود، باید برای آنها فرهنگ سازی کنیم. سرمربی تیم ملی نمی تواند بچه دار شود. بازیکن باید در جای دیگری آموزش ببیند. در سطح ملی جایی برای چنین چیزهایی وجود ندارد. نظارت از همان ابتدا بر بازیکنان نیست و جایگاهی برای بازیکنان تیم ملی تعریف نشده است. ملی پوش باید بداند که یک فرد عادی نیست. آیا به کنعانیان این آموزش داده شده است؟ به عنوان یک الگو، او مجبور است کاری انجام ندهد. ما باید به بازیکنانمان درس بدهیم و آنها را درست تربیت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید