مدیران، اگر قادر به انجام کاری نیستید، به صراحت بگویید / عذرخواهی قابل قبول نیست


ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821155

سیدهادی صالحی گفت: اگر اداره ای در این شهرستان نمی تواند مشکلات مردم را حل کند هر چه زودتر این اداره را تعطیل کنید، بهانه ای برای انجام ندادن کار نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سید هادی صالحی فرماندار فارسان؛ وی در نشست با روسای ادارات، بخشداری ها و شهرداران شهرستان پس از تایید حضور معاون استاندار و 11 مدیر کل و معاونین گفت: در سایر موضوعات و موضوعات بر اساس تعهد شورا ادامه دهید.

وی افزود: در خصوص گازرسانی به کارخانه پرورش قارچ جونقان هم شورا و هم متولیان قول مساعد داده اند که موضوع را حل کنند و اداره گاز باید نظارت کند تا پیمانکار مشخص شود.
صالحی افزود: خوشبختانه بسیاری از شرایط در خصوص کشتارگاه برطرف شده است و شرکت گاز نیز در این زمینه پیشرفت هایی داشته است و امیدواریم پیمانکار مشخص شود تا دیگر مشکل یا ورود افراد جدید وجود نداشته باشد. یک نظر جدید.»
وی خاطرنشان کرد: رئیس پلیس منطقه اگر همچنان با مشکل آب مواجه هستیم حضور کمرنگی در جلسات دارد و باید پاسخگو باشد.
صالحی گفت: شما افرادی هستید که در جلسه کارکنان اداره شرکت می کنید. شما برای حل مشکلات تصمیم می گیرید. اگر می خواهید برای کاری از تهران اجازه بگیرید، چه مسئولیتی دارید؟ شما دلیلی برای انجام ندادن کارها دارید و هزاران دلیل برای انجام ندادن کارها. به وضوح اعلام نکنید.
وی در خصوص سالن مرزی نیز گفت: باید مشکلات سالن مرزی ارائه شود تا شعب راه اندازی شود و مردم بتوانند به خوبی از این سالن استفاده کنند. اگر سالن اشتباه ساخته می شد از ابتدا سازنده را متوقف می کردید این اداره باید تعطیل شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید