نادیده گرفتن ارزش‌های اسلامی از سوی مدیران مدارس قابل قبول نیست/ مردم باید تشویق شوند تا بچه دار شوند.


ساعت: 17:26
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896097

محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه کیفیت برخی از مدارس مازندران با چالش مواجه است گفت: متاسفانه برخی مدیران مدارس تمایلی به ارزش های والای اسلامی ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمدبکر محمدی لائینی امشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان اینکه فرهنگ اربعین خون امام حسین (علیه السلام) و 72 یاران باوفایش است و باید حافظ خوبی برای آن باشیم، گفت: ترویج و تقویت این فرهنگ وی تصریح کرد: شورای فرهنگی عمومی فرصت و ظرفیت بزرگی برای پاسداشت فرهنگ اربعین است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با یادآوری قیام هفدهم شهریور گفت: هفدهم شهریور روزی بود که قیام مردم شریف ایران علیه حکومت جبار طاغوت به وقوع پیوست و عده ای بی گناه کشته شدند. توسط عوامل رژیم در میدان ژاله تهران که یادشان را گرامی می داریم.

محمدی لائینی با بیان اینکه باید بررسی شود که چرا نیروها در مرکز جذب و برای غرب استان به کار گرفته شده است، افزود: باید فرهنگ سازی شود تا بچه های این خطه در همه شهرها حضور خود را در دژ نشان دهند. آموزش و پرورش به عنوان معلمان خوب

وی با بیان اینکه کیفیت برخی از مدارس استان با چالش مواجه بود، گفت: متأسفانه برخی از مدیران مدارس تمایلی به ارزش های والای اسلامی ندارند.

محمدی لائینی بر لزوم تشویق دانش آموزان به رعایت حجاب به ویژه حجاب برتر در مدارس تاکید کرد و افزود: آشنایی دانش آموزان با موضوع عفاف و حجاب باید در دستور کار کادر آموزشی مدارس قرار گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران با تجلیل از دانشجویان استان برای کسب مدارک علمی در دانشگاه ها و المپیادها خواستار بررسی تعداد دانشجویان استان در دانشگاه های معتبر کشور شد.

وی با قدردانی از تلاش سپاه کربلا برای حل مشکل گشت زنی سگ در استان، گفت: متاسفانه صدا و سیما در برخی برنامه ها به صورت ناخواسته در حال ترویج گشت زنی سگ است که باید مراقب آن بود.

محمدی لائینی بابیان اینکه دبیرخانه شورای فرهنگی کل استان باید با سپاه کربلا جلسه ای داشته باشد تا شاهد کاهش سگ گردانی در استان باشیم افزود:

وی بر تشویق مردم به فرزندآوری تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی برای تحقق این مهم در شورای فرهنگ عمومی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید