تعرفه سرویس مدارس با چند قیمت قابل قبول نیست

ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784499

حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر غیرقابل قبول بودن گرانی سرویس مدارس گفت: اولیای دانش آموزان از طریق اتحادیه سرویس مدارس را انتخاب کنند تا با مشکلات کمتری مواجه شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن مظفری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: انجمن اولیا و مربیان از طریق اتحادیه مینی بوس ها و تاکسیرانی ها قیمت خدمات مدارس را دریافت می کند و از این طریق قرارداد منعقد می شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش تنها متولی سرویس مدارس است که از طریق اتحادیه مربوطه موافقت می شود، افزود: در صورت بروز مشکل آموزش و پرورش می تواند پاسخگو باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: افرادی که به صورت قراردادی از اتحادیه سرویس مدارس مربوطه خدمات دریافت می کنند از نظر تجربه بد غربالگری می شوند تا با کمترین مشکل در این زمینه مواجه شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در صورت عدم استفاده از سرویس مدارس با راهکارهای قانونی امکان پاسخگویی به مشکلات وجود ندارد، افزود: حل شد.

مظفری یادآور شد: گاهی والدین دانش آموزان خود سعی می کنند از خدمات مدرسه برای فرزندان خود بهره مند شوند که این امر می تواند مشکلاتی را در پی داشته باشد که آموزش و پرورش پاسخگو نیست.

وی در خصوص خدمات چند نرخی مدارس نیز گفت: اتحادیه همین قیمت را ارائه می دهد اما بخش خصوصی یا کسانی که برای سرویس مدارس در نظر گرفته شده اند، نرخ های بالاتری نسبت به والدین دریافت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید