تعدیل قیمت بازار یزد برای قالیشویی/پیگیری اتحادیه تعرفه شهریور 1400 قابل اعمال نیست.


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811752

رئیس اتحادیه قالیشویی استان یزد با بیان اینکه از شهریورماه سال جاری این اتحادیه در حال پیگیری نرخ جدید توسط اتاق اصناف و سازمان صمت استان است، گفت: این اتحادیه در حال پیگیری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا نیکا رئیس اتحادیه قالیشویی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار یزد رسا با بیان اینکه مصوبه ستاد تنظیم بازار استان مبنی بر عدم افزایش سرعت قالیشویی قابل اجرا نیست، گفت: این مصوبه در حال اجراست. با توجه به افزایش حقوق کارگران و … دیگر امکان درخواست وجود ندارد.

وی ادامه داد: اتحادیه از 22 شهریورماه امسال پیگیر نرخ جدید است، نامه هایی به اتاق اصناف ارسال شده است و حدود 40 روز با انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مورد قیمت گذاری به توافق رسیده ایم. “

نیکخواه با اشاره به اینکه پیگیری های لازم از سوی اتحادیه و به صورت قانونی از سوی اتاق اصناف و صمت انجام شد، خاطرنشان کرد: هفته گذشته قرار بود دفاعیات و استدلال های اتحادیه در خصوص نرخ جدید در سازمان تنظیم بازار استان ارائه شود، اما نشد. نوبت آنهاست.این هفته به دلیل تصویب کارخانه تنظیم بازار در کشور، با تعرفه پیشنهادی اتحادیه و انجمن حمایت موافقت نشد.

رئیس اتحادیه قالیشویی یزد در پایان گفت: لازم است مسئولان استانی برای تعیین سرعت و جلوگیری از آسیب به قالیشویی تدبیری بیندیشند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید