افزایش قیمت کالا در ماه مبارک رمضان قابل قبول نیست


ساعت: 16:29
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818390

سعید یزدانی گفت: با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان هیچ افزایش قیمتی قابل قبول نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سعید یزدانی امشب در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان نوشهر با محوریت برنامه ریزی برای رفع نیازهای ماه مبارک رمضان و بررسی عملکرد این ستاد در روزهای پایانی سال 1400 و آغاز سال جدید. با استقبال از سال جدید و ابراز خرسندی از توزیع مناسب اقلام مصرفی مردم در این ایام گفت: با اقدامات ستاد تنظیم بازار شهرستان نوشهر تاکنون با مشکل خاصی در زمینه توزیع مصرف کننده مواجه نشده ایم. اقلام در تعطیلات نوروز.

وی گفت: قیمت کالاهای مصرفی نیاز به نظارت کمی بیشتر دارد و نیازمند تیم های بازرسی و گشت های بیشتری برای نظارت بر بازار و برخورد کاملا قانونی با متخلفان و فروشندگان است.

فرماندار نوشهر ادامه داد: با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان هیچ افزایش قیمت مصرف کننده قابل قبول نیست و بدون شک تصمیم گیری و سیاست بخشی از حاکمیت بازار است و تصمیم گیری به تنهایی نمی تواند اهداف تنظیم بازار را محقق کند.

یزدانی افزود: آنچه می تواند اجرای تصمیمات را تضمین کند رصد وضعیت بازار، قیمت ها و حضور فعال گشت های نظارتی است.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تامین کالاهای مصرفی مانند مرغ، برنج، شکر، شکر، گوشت، روغن و غیره انجام می شود. در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد و مشکلی برای توزیع این اقلام در شهرستان نوشهر وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید