حضور شناسنامه نمایندگان گچساران و کهگیلویه در حوزه انتخابیه خود؛ آیا شما یک روشنفکر نیستید؟


ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818341

موحد و حسینی پور در میان مردم حوزه انتخابیه خود حضور پررنگی داشتند، اما از مهدی روشنفکر کمتر شنیده و دیده می شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از یک سال فعالیت و در آخرین روزهای اجلاس یازدهم، تعطیلات نوروزی را آغاز کردند که عده ای از حوزه انتخابیه خود سرکشی کردند و برخی دیگر به سفر و وقت گذرانی پرداختند. با خانواده یا ترکیبی از هر دو.

نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مدت برنامه های خاص خود را داشتند که البته موحد و حسینی پور در بین مردم حوزه های انتخابیه خود حضور پررنگی داشتند اما از مهدی روشنفکر کمتر خبری شنیده و یا دیده می شد.

سید ناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس یازدهم نوروز با حضور در مناطق مختلف حوزه انتخابیه خود در جشن های نوروزی که در این ایام برگزار شد شرکت کرد و با مردم محله خود ارتباط نزدیک برقرار کرد. حوزه انتخابیه. ناحیه

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موحد نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز این روزها در شهرستان های حوزه انتخابیه خود فعالیت داشت. او همچنین از افزایش اعتبار برای آنها خوشحال بود.

اما مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا و مارگون این روزها دیده نشده است و خبری از حضور وی در نقاط مختلف حوزه انتخابیه وی نیست؛ اما این روزها هیچ خبری از حضور او در حوزه انتخابیه نیست. این در حالی است که این روزها بهترین فرصت برای سرکشی از رای دهندگان و بررسی و پیگیری مشکلات افرادی بود که موحد و حسینی پور از آنها به خوبی استفاده کرده اند اما خبری از روشنفکر نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید