سفر نیم روزه بویار احمد، دنا و نماینده مارگون به حوزه/روشنفکر چه وعده هایی داد؟


ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884926

سید علی احمدی زاده به همراه احمدزاده فرماندار کوگیلویه و بویراحمد با بازدید از روستاهای مختلف شهرستان بویراحمد درخواست های آنان را پیگیری کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، سید علی احمدی زاده و مهدی روشنفکر با حضور در گلزار شهدای شهرستان دشتروم با این شهدا تجدید میثاق کردند.

مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد دانا و مارگون در شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندار و مدیران گفت: بدون شک در این 44 سال خدماتی به این منطقه شده است و قضاوت در مورد خدمات قبل از انقلاب با خدمات بعد از انقلاب کاملاً اشتباه است.

وی گفت: باید قدردان نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم، این مردم در این نظام با شهدای تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را ثابت کرده اند و دشت دشت روم نیز با ده تقدیم به این نظام شد. شهدای دوران دفاع مقدس و اولین شهید استان شهید ایزدپناه این تعداد نسبت به جمعیت قابل توجه است.

روشنفکر افزود: بنابراین شایستگی توانمندی های این افراد حکم می کند که مسئولان به خوبی پاسخ دهند و آنها را ملزم به ارائه خدمات مطلوب به این افراد می کند.

وی گفت: فلسفه و اصطلاح کلمه مسئولیت به این معناست که باید مورد سوال و پاسخ قرار گیرد.

نماینده مردم بویراحمد دانا و مارگون در شورای اسلامی گفت: وظیفه این سامانه رفع مشکلاتی است که گفتید از جمله آب شرب، آب کشاورزی و راه. با تشکر

وی تصریح کرد: این افراد وظایف و مسئولیت های خود را در قبال نظام به خوبی انجام داده اند و مسئولان نیز باید وظایف خود را در قبال آنها به خوبی انجام دهند.

این فرهیخته گفت: با توجه به بازدیدی که انجام دادیم جوانان این روستا به سالن های ورزشی و فضاهای ورزشی نیاز دارند.

این مسئول گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باید جهاد را تبیین کنیم و خدمات خوبی را که این نظام ارائه می کند به مردم تبیین کنیم.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون نیز گفت: در سفرهای آتی به همراه همین مسئولین به روستای دلی اولادعلی مومن خواهم رفت و مشکلات را شخصا و از زبان مردم بررسی می کنم.

وی افزود: با همت بخشدار محترم و مدیرکل ورزش و جوانان یک سالن ورزشی در این روستا احداث می شود و قول می دهم که چمن مصنوعی را از طریق وزارت نفت پیگیری کنم.

مهدی روشنفکر در ادمه اظهار داشت: با توجه به بازدیدی که در این منطقه داشتیم مشکلاتی از قبیل آب شرب، آب کشاورزی، اینترنت، راه، تعمیر و بهسازی معابر و جداول روستاهای روستایی، لایروبی جداول آب کشاورزی روستاها، تالارها و چمن ها این ورزش بررسی شده و به مدیران دستور داده ایم از فردا با کارشناسان مربوطه در زمین حاضر شوند و بررسی کنند و در آینده نزدیک با تلاش استاندار جهاد و مدیران مربوطه این مسائل برطرف خواهد شد.


تصاویر تکمیلی در زیر آمده است.


12c30d0a 2339 424d 9b07 5de7daa1100e خبر خاکستری


b6c58a2c 355b 4538 817b 12f3e043128b خبر خاکستری


6b20050f ad4b 4c73 a436 3973c8f6748c خبر خاکستری


9f48a294 ea14 4a2b a61c 41871fe5bc84 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید