آقای داریوش عزیز، خیلی خوب است که برای شما ناراحت شدیم

آقای داریوش عزیز، خیلی خوب است که برای شما ناراحت شدیم

داریوش ارجمند بازیگر باسابقه ای است که آثار معروفی را در کارنامه خود دارد، از سریال امام علی گرفته تا ناخدا خورشید و دوگشی که از معروف ترین آثار او هستند، اما در سال های اخیر که زیاد کار نکرده است. از طریق مصاحبه های او معرفی شده است، مصاحبه هایی که گاه واکنش هایی از سوی مردم دارد.

در این ماجرا آنچه در مورد این بازیگر عجیب به نظر می رسید انتقاد وی از دولت رئیس جمهور به دلیل منافع خود بود در حالی که کشور ما به غیر از منافع شخصی مسائلی برای اعتراض به رئیس جمهور دارد، از مشکلات اقتصادی مردم گرفته تا شغل و مسکن و بی آبی اخیر. ..

البته با نگاهی دقیق تر، با توجه به مصاحبه های قبلی داریوش ارجمند که طی یکی دو سال گذشته پخش شد، انتظار چنین اقدامی از این بازیگر چندان غیرقابل پیش بینی نبود. امروز اعتراض او بر اساس منافع 20 میلیاردی خود مهر محکمی بر این ماجراست که آبروی او را به حراج گذاشت.

بدیهی است که مردم تعهدات خود را با این هنرمندان از طریق شبکه های اجتماعی به وضوح مشخص می کنند و این روزها که نیت و عملکرد مردم از طریق فضای خبری به خوبی روشن شده است، مردم بیش از هر زمان دیگری متوجه منافع شخصی افراد پشت تریبون رسانه ای می شوند. بنابراین، بدون توهین به مردم و بدون فریب، فقط از علایق خود بگویید!

ما به لطف حضور آقای رئیسی در خاورمیانه یکی هستیم! برای این جمله چه مدرکی دارید جناب عزیز؟ یکی از دیالوگ های فراموش نشدنی شما این جمله است: وقتی نسبت به کسی تعهد دارید، مسئول همه چیز هستید. تو مسئول اشک های او هستی، مسئول غم او، تو مسئول تنهایی او هستی. اگر این تعهد را به خاطر بسپارید، دنیا شما را به یاد خواهد آورد. من تو را بد یاد می کنم

حالا آقای ارجمند شما به عنوان یک هنرمند همدل و غمگین و مسئول هستید؟

در زیر برخی از پیام‌های کاربران اینترنتی درباره مصاحبه اخیر داریوش ارجمند را می‌خوانیم که برخی از نظرات مثبت و برخی منفی بودند، با ما همراه باشید:

کاربر نوشت: خانواده صادق کاملاً در افراط هستند. داریوش ارجمند هم همینطور برزو شون

رضا نوشت: جناب داریوش ارجمند بس کن بعد فکر کن البته کار سختیه بعد فکر کن. شما خارج از کلاس هستید، سعی نکنید برجسته شوید. کدام و چقدر بزرگ؟!

علی نوشت: داریوش ارجمند وقتی هنوز حرف زدن را بلد نبود در تلویزیون و سینما بود! شما آنقدر گستاخ هستید که برای حمایت از یک نفر، شخص دیگری را نابود می کنید. البته من از این طبیعت کثیف امثال شما خبر نداشتم

حسن بنان گفت: ببینید بالاخره ثابت شد که ما بازیگر بهتری از مهران رجبی داریم.

علی فاروقی: خدا را شکر مشکل سپرده داریوش ارجمند حل شد.

نوشته زهرا فراهانیداریوش ارجمند گفت: به برکت حضور آقای رئیسی در خاورمیانه تنها هستیم.

پ.ن: آثار پس از بازنشستگی..!!

اهورا نوشت: خوب شدن بزرگترین دعای من است، نمی خواهم در دوران پیری به روزهای داریوش ارجمند برسم.

نوشته محسن: واقعا صاحب زیبایی هستی آقای داریوش ارجمند…خدا رحمت کنه تو و امثال تو که دلشون برای این سرزمین و مردمش می تپه.

سید بلوچ بیان کرد: فقط داریوش ارجمند یک سلبریتی است. مثل همیشه، قدرشناس، میهن پرستان، انقلابی که هیچ بادی نمی تواند این کوه حسادت را تکان دهد! چه در بازیگری و چه در واقعیت، من شما را به عنوان یک بلوچ از صمیم قلب دوست دارم و به شما افتخار می کنم. گرم و سلامت باشی شیر ایرانی.

دیدگاهتان را بنویسید