چهره متفاوت قاتل داریوش مهرجویی کار دستش داد / قاتل داریوش مهرجویی کیست و اهل کجاست؟

داریوش مهرجویی / داریوش مهرجویی قتل / داریوش مهرجویی و همسرش

یکی از اولین سرنخ‌های به دست آمده از قاتل داریوش مهرجویی، موهای بلند اوست؛ فردی با نام کریم که هر سه همدستش می‌گویند مغز متفکر گروه او بوده است.


داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر چندی پیش جامعه ایران را به شوک فرو بردند. داریوش مهرجویی از کارگردانان بزرگ سینمای ایران و وحیده محمدی فر همسر او، فیلمنامه نویس شناخته شده ای بود که هفته گذشته در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند. قاتل داریوش مهرجویی پس از چند روز دستگیر شد و علت قتل او و همسرش تسویه حساب شخصی و خانوادگی عنوان شد. پیکر داریوش مهرجویی و همسرش در خانه هنرمندان بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شده است. داریوش مهرجویی خالق فیلم های ماندگاری نظیر گاو، سنتوری و هامون است.

مشرق نیوز در گزارشی جزئیات شب هولناک شهرک زیبادشت و قتل داریوش مهرجویی و همسرش را به نقل از ۴ متهم اصلی روایت کرده است.

در بخشی از این گزارش به موهای بلند کریم، قاتل اصلی داریوش مهرجویی که از مهاجرین مقیم ایران است اشاره شده و نوشته شده که این ظاهر متفاوت کار دستش داده است.

در بخشی از این گزارش می‌خوانید: شب طولانی پاییزی ۲۲ مهرماه برای داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر، از همیشه کوتاه تر بود. آقای کارگردان روی مبل مشغول تماشای تلویزیون بود و همسرش هم در آشپزخانه آخرین پُک‌ها را به آخرین سیگار زندگی‌اش میزد. آش پخته بودند و قرار بود دخترشان هم به ویلای زیبادشت بیاید و دور هم باشند. اما خبر نداشتند که چند متر آن طرف‌تر، درست پشت دیوار شهرک چه نقشه شوم و هولناکی تدارک دیده شده است.

در بخش دیگری از گزارش نوشته شده است: طراح جنایت؛ در دوراهی اقرار و انکار؛ حدودا ۲۵ سال دارد. او همان فردی است که در خبرها به «باغبان» مهرجویی معروف شده است. قد نسبتا کوتاه و موهای بلندی دارد؛ که البته همین موی بلند در صحنه جرم کار دستش داده است و از قضا یکی از اولین سرنخ‌های بدست آمده از عامل قتل است.

داریوش مهرجویی

در این گزارش نوشته شده است: سه نفر دیگر را همین باغبان برای این جنایت دور هم جمع کرده است. همدستانش، کریم صدایش می‌کنند. از هرکدامشان هر سوالی می‌پرسی در نهایت همه جواب‌ها به کریم ختم می‌شود. گویی سه نفر دیگر هیچ اراده و اختیاری از خود نداشتند و کریم مغز متفکر آنهاست!



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید