اتفاقی جالب برای استقلال و فرهاد مجیدی

اتفاقی جالب برای استقلال و فرهاد مجیدی

دو تیم استقلال و گل گهر دیروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی های پایتخت به پایان رسید. گل های استقلال را یمگا در دقایق 48 + 3 و 88 و گل گهر را تبریزی در دقیقه 58 به ثمر رساندند. استقلال با این نتیجه 51 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. گل گهر نیز با 32 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

استقلال همچنان با ادامه روند شکست ناپذیری خود رکورد 21 هفته بدون باخت را در مقابل سپاهان قلعه نویی به ثبت رساند و با پیروزی مقابل گل گهر سیرجان و حفظ روند پیروزی مقابل قلعه نویی، رکورد 21 هفته بدون باخت را به نام خود ثبت کرد.

حالا تیم های فوتبال استقلال فرهاد مجیدی و سپاهان امیر قلعه نویی جزو رکوردداران شکست ناپذیری در فصل 90-89 هستند. ضمن اینکه استقلال و فرهاد مجیدی مدت هاست طعم شکست را نچشیده اند. آخرین بازی رسمی که استقلال در آن بازی را باخت، 22 شهریور امسال برابر الهلال عربستان بود که آبی ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با 2 گل مغلوب رقیب عربستانی خود شدند.

175 روز از این دیدار می گذرد و شاگردان فرهاد مجیدی تاکنون در هیچ دیدار رسمی شکست نخورده اند. استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر میزبان تیم صنعت نفت آبادان است و در صورت عدم شکست در این دیدار با رکورد 22 بازی متوالی بدون شکست پرسپولیس در دو فصل اخیر لیگ برابر می شود. آبادان و دربی پایتخت همچنان می توانند رکوردهای دیگری را بشکنند یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید