اقدام جالب فرهاد مجیدی در دیدار دوستانه استقلال

اقدام جالب فرهاد مجیدی در دیدار دوستانه استقلال

تیم فوتبال استقلال جمعه گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف هواداران رفت که این دیدار با تساوی به پایان رسید. پیش از این آبی های پایتخت در دو دیدار تدارکاتی دیگر ابتدا امید خود را به عدد 6 رساندند و سپس با 4 گل فجرسپاسی را شکست دادند تا شاگردان مجیدی با برگزاری 3 دیدار خود را برای دیدار حساس مقابل سپاهان آماده کنند.

در این دیدار آبی های فعلی و سابق به نوعی مقابل هم قرار گرفتند. از اعضای کادرفنی گرفته تا بازیکنان رقیب، بسیاری سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را داشته اند تا جایی که این موضوع در جدال استقلالی های سابق و فعلی باعث اتفاقات جالب و زیبایی قبل، حین و بعد از بازی شد.هر دو تیم بازی خانوادگی را به نمایش گذاشتند.

داریوش شجاعیان، روح اله باقری و رضا مقانلو (بازیکن سابق تیم استقلال امید) که سابقه پوشیدن آبی پوشان استقلال را دارند در این دیدار شاگردان رضا عنایتی را همراهی کردند و باقری نیز گل تساوی را برای هواداران به ثمر رساند. اما برخورد صمیمانه و صمیمانه این افراد با بازیکنان استقلال و کادرفنی این تیم در جریان مسابقه از نکات قابل توجه این دیدار بود.

این دیدار در حالی برگزار شد که مجیدی و عنایتی مربیان دو تیم شخصا با برگزاری این دیدار موافقت کرده و زمان تعیین شده را اعلام کردند. تقابل دوستانه دو مربی در جریان بازی نیز از نکات جالب این دیدار بود و در صحنه ای که داور اعتراض کرد، فرهاد مجیدی در برخوردی دوستانه گفت: هر چه آقا رضا بگوید تا ماجرا به نحو احسن خاتمه یابد. ..

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید