واکنش ستاره استقلال به کمتر بازی در تیم فرهاد مجیدی

واکنش ستاره استقلال به کمتر بازی در تیم فرهاد مجیدی

هافبک استقلال یکی از بازیکنان لیست جدید تیم ملی امید است. امیرعلی صادقی در این خصوص گفت: اولا پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار و آرزوست و خدا را شکر که به این آرزو رسیدم و لباس پوشیدم. خدا را شکر که الان دارم، انشاالله بتوانم این پیراهن را حفظ کنم و برای کشورم بدرخشم.

وی در ادامه کار با هدایت مهدی مهدوی کیا بیان کرد: کادر فنی فوق العاده قوی داریم. ما چند تمرین واقعا خوب انجام دادیم. ما مربیان خوب و با دانش و تاکتیکی داریم که نیاز به تعریف ندارند. آقای مهدوی کیا هم برای کشور ما اسطوره است.

این بازیکن در خصوص حضور هم تیمی های خود در استقلال یعنی حیدری و سیدی فر در تیم ملی امید گفت: دو دروازه بان بسیار خوب و عالی داریم، این یک مسابقه است خدای نکرده هر کدام شایسته بازی و درخشش بودند. ، این زوج برای آنها عالی است.”

صادقی در مورد نتایجی که در مسابقات مقدماتی اردوی قبل کسب کرده و همچنین گلزنی اش به پرسپولیس گفت: سه تدارکات خوب داشتیم، دو برد و یک باخت، اما واقعاً نباختیم. ما به مسابقات تدارکاتی نیاز داشتیم اما شرایط فراهم نشد. دو بازی تدارکاتی خوب هم در عراق داریم اما من تیم عراق را ندیده ام و نمی دانم و امیدوارم بازی های خوبی برگزار شود تا بتوانیم با شرایط خوب و تمرین بالا به مسابقات برویم. برای کسب نتایج خوب و خوشحال کردن مردم.

بازیکن استقلال که در هفته دوم لیگ برتر به یمگا پاس گل داد اما فرصت کمتری برای بازی داشت، گفت: این سلیقه سرمربی من است. من با سرمربی موافقم و به او احترام می گذارم، انشاالله در سال های آینده بازی خواهم کرد و بدرخشم.

هافبک تکنیکی استقلال در مورد برد زودهنگام این تیم گفت: قهرمانی فوق العاده ای به دست آوردیم، فکر می کنم بی نظیر بود. امیدوارم بدون باخت قهرمان شوم، این رکورد خیلی خوبی است، فکر نمی کنم در چند سال آینده کسی بتواند این رکورد را بشکند. ما یک تیم متحد بودیم و مصمم بودیم قهرمان شویم و خدا کمک کرد و این اتفاق افتاد. به هوادارانمان تبریک می گویم که لیاقت این قهرمانی را داشتند و لیاقت بیش از این را دارند، خیلی به ما کمک کردند، در استادیوم ما را تشویق کردند که صف هایشان گرم است! باز هم این قهرمانی خوش شانس آنهاست.

صادقی که در مسابقات قبلی بهترین بازیکن زیر 23 سال بود، درباره انگیزه خود برای کسب عناوین جدید افزود: تمام تلاشم را می کنم تا نتایج خوبی کسب کنیم و صعود کنیم. اولین نتیجه گیری تیم مهم است و دوست دارم عنوان بهترین ها را کسب کنم و برای کشورم مفید باشم. خدای نکرده اگر در 44 سالگی جادو را بشکنیم اتفاقی نمی افتد و با تیم خوبی راهی المپیک می شویم اما این موضوع نیاز به حمایت دارد. اگر می خواهند همیشه خوب باشیم و در آسیا پیروز شویم و به المپیک برسیم، باید بازی های دوستانه خوبی انجام دهند و مورد حمایت قرار بگیرند، اگر از ما حمایت نکنند نمی توانیم نتیجه بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید