واکنش فرهاد مجیدی به جدایی از ستاره جذاب استقلال

واکنش فرهاد مجیدی به جدایی از ستاره جذاب استقلال

محمدرضا آزادی، مهاجم جوان استقلال که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد، حالا با توجه به تعداد زیاد مهاجمان، نگران آینده خود است.

استقلال برای لیگ بیست و یکم مهاجمان زیادی دارد. ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، امین قاسمی نژاد، محمدرضا آزادی و رودی زستاد پنج مهاجم تخصصی آبی ها هستند و کوین یمگا نیز گاهی به این جمع اضافه می شود.

در چنین شرایطی شاید محمدرضا آزادی که به تازگی به استقلال اضافه شده فرصت کمتری برای بازی داشته باشد و به همین دلیل گفته می شود دوست ندارد فوتبالش را در تیم دیگری ببیند.

آزادی ظاهرا در این باره با فرهاد مجیدی صحبت کرده اما هنوز موافقت سرمربی را دریافت نکرده است. مجیدی پس از جلسه با تراکتورسازی در نشست خبری اعلام کرد که به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نمی دهد و در این زمینه مصمم به نظر می رسد. سرمربی استقلال همین سمت را برای سایر بازیکنان تیمش اعلام کرده است و حالا باید دید نظر او درباره آزادی این بازیکن 22 ساله چیست.

مهم این است که آزادی در سهمیه زیر 23 سال استقلال است و لیست آبی را پر نمی کند. بنابراین بعید است مجیدی به او اجازه جدایی بدهد. با این حال، هنوز باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید