دلیل مصاحبه عجیب فرهاد مجیدی قبل از جدایی این ستاره از استقلال

دلیل مصاحبه عجیب فرهاد مجیدی قبل از جدایی این ستاره از استقلال

«آرش رضاوند یکی از بهترین هافبک های ایران در زمانی که من سرمربی استقلال بودم. او در 90 درصد مسابقات حضور داشت اما با توجه به شرایط «دیدم چه بر سرش آمد. این کودک مشکل روانی دارد. “

مجیدی به مشکل روحی و روانی رسوند اشاره ای نکرد اما به نظر می رسد رسوند به دلیل انتقادهایی که در فضای مجازی از او می شود حال و روز خوبی ندارد.

نکته عجیب اینجاست که مجیدی قبل و در نشست خبری قبل از بازی با شهرخودرو اگرچه در مقابل انتقادات از رسوند حمایت کرد (مجیدی درباره رسوند گفته بود: من در فضای مجازی کار نمی کنم و برایم مهم نیست. من. و کادرفانی بازیکن هستند برای من فرقی نمی کند کدام بازیکن باشد.) این بازیکن در مشهد تنها 2 دقیقه از زمین مسابقه استفاده کرد و در دیدارهای بعدی استقلال نیز رضاوند تنها 45 دقیقه مقابل فولاد بازی کرد.

به نظر می رسد مجیدی با حمایت بیشتری نسبت به رسوند می تواند شرایط متفاوتی را برای این بازیکن ایجاد کند، تا کنون بحثی مبنی بر اینکه فضای مجازی می توانست نظر سرمربی استقلال را در مورد بازیکن مورد علاقه اش تحت تاثیر قرار دهد، مطرح نشده است، هرچند به گفته مجیدی او و همکارانش در تماس هستند. با بازیکنان هر روز و قطعا بهتر از سایرین از وضعیت شاگردان خود مطلع هستند. با این حال رساوند اخیراً افت شدید و محسوسی داشته است و مسلماً خود رساوند مقصر است.

دیدگاهتان را بنویسید