خط قرمز فرهاد مجیدی دور نام ستاره استقلال؟! 3 دلیل مهم برای جدایی

خط قرمز فرهاد مجیدی دور نام ستاره استقلال؟!  3 دلیل مهم برای جدایی

پس از جدایی مردمند و یزدانی از استقلال، ستاد این تیم بهترین انتخاب ممکن را انجام داد و حضور یک مدافع برزیلی در استقلال در بین بازیکنان آزاده خارجی آماده می شد. بر این اساس، رافائل سیلوا اواسط اسفند سال گذشته پس از بازدید از باشگاه استقلال و دیدار با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد رسمی خود را امضا کرد. این مدافع 29 ساله برزیلی که در شهر کویاب در غرب برزیل به دنیا آمده است. این بازیکن در سال های اخیر پیراهن بوآویستا و الفیصلی پرتغالی عربستان را نیز بر تن کرد و فصل گذشته با الفیصلی به حذف از جام حذفی عربستان دست یافت اما در نیم فصل دوم به دلیل حضور در این تیم از این تیم اخراج شد. تغییرات در بازیکنان استقلال با انتخاب کادرفنی به این باشگاه پیوست.

طبق اعلام این باشگاه، قرارداد سیلوا با استقلال تا پایان این فصل ادامه خواهد داشت. البته با توجه به درخشش سیلوا در جمع آبی ها، در هفته های اخیر گمانه زنی هایی مبنی بر شفاف سازی این بازیکن در پایان فصل و ادامه همکاری او با باشگاه استقلال مطرح شده و حتی برخی اخبار حاکی از تمدید قرارداد سیلوا با استقلالی ها بود. پاسخ مسئولان این باشگاه

با تمام این تفاسیر اما به نقل از «فرهیختگان»، در خصوص ادامه همکاری با این مدافع برزیلی، باشگاه استقلال ابتکار عمل را به دست گرفت و سیلوا پاسخ نهایی را برای تمدید یا عدم تمدید قرارداد به پایان فصل موکول کرد. . نکته قابل توجه اینکه شنیده می شود سیلوا در این مدت کوتاه علاقه زیادی به استقلال نشان داده و مشکلی برای ادامه همکاری با استقلال ندارد اما دو عامل احتمال انصراف از همکاری با آبی ها برای فصل آینده را کاهش می دهد و می شود. بر همین اساس طبق شنیده ها به دلیل برخی مشکلات خانوادگی مربوط به این بازیکن از یک سو و هزینه بالای این مدافع حرفه ای از سوی دیگر ادامه همکاری سیلوا با استقلال در فصل آینده در هاله ای از مه است. وجود ابهام و ادامه این همکاری محتمل تر است. ضعیف تر از همیشه باش البته کادرفنی استقلال در پایان فصل این فرصت را دارند که پنجره نقل و انتقالات را باز کنند و به بازیکنان داخلی و خارجی که قیمت کمتری دارند نگاه کنند و گزینه ارزان تری را با قیمت کمتر جایگزین سیلوا کنند که احتمالا مرادمند و سوارکاران هستند. تا آن زمان نیز مشخص شده اند و اگر این دو بازیکن تصمیم غیرمنتظره و عجیبی نگیرند، از این پس می توان این دو یا حتی یکی از آنها را جایگزین سیلوا دانست. البته مرادمند تا پایان این فصل در جمع آبی ها حضور دارد اما یزدانی در صورت بازگشت تا پایان فصل آینده باید به صورت مستقل به کار خود ادامه دهد.

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید