خط قرمز یحیی دور نام ستاره پرسپولیس; این ستاره چاره ای جز جدایی ندارد

خط قرمز یحیی دور نام ستاره پرسپولیس;  این ستاره چاره ای جز جدایی ندارد

قوانین جدید نقل و انتقالات دست و پای تیم های بزرگ را بسته و کار آنها را برای قفل کردن یک تیم خوب بسیار دشوار کرده است. پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل قبل و یکی از نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا قصد دارد برای فصل آینده ترکیبی قدرتمند بسازد. آنها تاکنون محمدحسین کنعانی زادگان، شهاب زاهدی و مسعود ریقی را به خدمت گرفته اند و به دنبال جذب بازیکنان داخلی و خارجی نیز هستند.

تاکنون سیامک نعمتی، کمال سغدنیا، پریرا و شیخ دیاباته از پرسپولیس جدا شده اند. با این حال پرسپولیس برای جذب نفرات جدید همچنان باید افراد دیگری را به لیست مازاد اضافه کند. پس از تمدید قرارداد گلچیانی و خرید کنعانی زادگان، پرسپولیس اکنون با ترافیک زیادی در خط دفاعی مواجه است و به همین دلیل یکی از مدافعان این تیم باید از جمع سرخ پوشان جدا شود. احتمال اینکه قرعه به نام وحدت خانانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس بیفتد بسیار زیاد است.

حتی این بازیکن دیروز به این باشگاه رفت تا درباره جدایی از پرسپولیس صحبت کند. البته این احتمال وجود دارد که وحدت ابتدا قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کند و سپس به صورت قرضی از این تیم جدا شود. گمانه زنی هایی مبنی بر جدایی یکی از مدافعان پرسپولیس بین فرشاد فرجی و وحدت حنانوف شنیده می شود که احتمال جدایی وحدت از پرسپولیس را بیشتر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید