اتفاق عجیب در پرسپولیس; خط قرمز یحیی دور نام آخرین میراث برانکو؟!

اتفاق عجیب در پرسپولیس;  خط قرمز یحیی دور نام آخرین میراث برانکو؟!

کریم باقری پس از صعود به جام جهانی خرداد سال گذشته به عنوان مربی به کادر فنی اضافه شد و روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نشست.

در آن زمان حضور همزمان بیل مکانیکی در پرسپولیس و تیم ملی کمی حاشیه ساز بود اما تیم ملی آنقدر مشکلات داشت که همه با رمز اتحاد و همدلی به دنبال صعود بودند و هیچکس به آن فکر نمی کرد. بعدها که تیم ملی از گل و لای بیرون آمد کم کم ماجرای کریم باقری با جدیت بیشتری دنبال شد و بالاخره امروز بالاخره به لحظه ای رسیدیم که قرارداد باقری با فدراسیون تمام شد و خبری از تمدید آن نیست.
کریم حتی در سفر تیم ملی به کره جنوبی کاروان ما را همراهی نکرد تا از آن زمان زمزمه هایی مبنی بر پایان همکاری دو کشور به گوش برسد. حالا که اخبار جنجالی دیگری از فدراسیون به بیرون درز کرده و شنیده ها حاکی از آن است که بیل مکانیکی برای هر بازی روی نیمکت تیم ملی 100 میلیون تومان دستمزد می گیرد.

این حرف ها و اظهارات می تواند مقدمه ای برای حذف کریم از تیم ملی باشد. البته اگر گام های اسکوچیچ محکم بود، کریم باقری در کنار او می ماند اما نکته اینجاست که تکلیف اسکوچیچ فعلا مشخص نیست. علیرغم تمام اطمینان ها به طور خلاصه، به نظر می رسد وضعیت سرمربی کروات حداقل تا انتصاب نهایی فدراسیون فوتبال مشخص نباشد. خلاصه ضعیف تیم ملی که آینده تک تک اعضای کادرفنی اش در مه ای از بلاتکلیفی است.

دیدگاهتان را بنویسید