خط قرمز یحیی دور نام ستاره پرسپولیس؟

خط قرمز یحیی دور نام ستاره پرسپولیس؟

عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل شهر خودرو در مشهد از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد اما در حالی که دو هفته بعد از مصدومیت می توانست زانویش را زیر چاقوی جراح بگذارد. نکرد، بنابراین او دیر عمل شد.

این بازیکن که باید زانوی خود را در قطر توسط جراحان عمل می کرد، در نهایت تصمیم گرفت این کار را در تهران انجام دهد و این روزها دوران نقاهت را سپری می کند.

شرایط عیسی آل کثیر به گونه ای است که مطمئنا نیم فصل لیگ برتر را از دست خواهد داد و در صورت آمادگی کامل می تواند در نیم فصل دوم به میدان برود.

البته قرارداد عیسی آل کثیر با پرسپولیس به پایان رسیده و قرارداد دو ساله او در پایان فصل گذشته به پایان رسیده است. شرایط فعلی آل کثیر و غیبت او از میادین به دلیل مصدومیت باعث شده تا کادر فنی سرخ پوشان اعلامی به تمدید قرارداد این بازیکن نکنند و به همین دلیل نام آل کثیر از لیست پرسپولیس برای لیگ برتر بیست و دوم خارج خواهد شد. او با این تیم قرارداد ندارد.

شرایط برای نیم فصل دوم متفاوت است و در صورت بهبودی کامل آل کثیر و اگر یحیی گل محمدی بخواهد به حضور این بازیکن در ترکیب قرمزها ادامه دهد، بازیکن شماره 72 پرسپولیس می تواند در نیم فصل دوم به این تیم بپیوندد. . البته این امر به تمهیدات احتمالی برای پیوستن عیسی آل کثیر به پرسپولیس در نیم فصل بستگی دارد. باید دید کادر فنی پرسپولیس برای نیم فصل دوم برنامه ای برای آوردن این مهاجم خوزستانی دارد یا آل کثیر تصمیم دیگری برای ادامه فوتبالش خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید