ستاره استقلال در قراردادش 5 میلیارد کمتر می درخشد; مقایسه دو خرید فرهاد

ستاره استقلال در قراردادش 5 میلیارد کمتر می درخشد;  مقایسه دو خرید فرهاد

در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات لیگ برتر بیست و یکم، مدافع راست ویل دانمارک، تیمی که سعید عزت اللهی در آن حضور دارد، در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد.

کوین یمگا پس از پایان هفته اول لیگ برتر جاری و پس از دیدار استقلال مقابل هواداران به تهران آمد و 48 ساعت پس از دریافت کارت ITC به دومین دیدار استقلال مقابل ذوب آهن رسید. فرهاد مجیدی در حمله این بازیکن تدافعی را تغییر داد و او را در بازی تیمش مقابل نماینده اصفهان در فولادشهر به عنوان مهاجم نوک به میدان فرستاد تا علاوه بر هواداران تیمش، مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن را غافلگیر کند. در نهایت با دو گل کوین یامگا در آن بازی دو بر صفر سه امتیاز شیرین به مجموع او اضافه کرد.

یامگا که فوتبال را از سال 2015 و در سن 19 سالگی در سری C ایتالیا با پرایس به طور رسمی آغاز کرد، تا به امروز در تیم های مختلف فوتبال بازی کرده است اما هرگز به موفقیتی که امروز در استقلال به دست آورده است، دست نیافته است. در اولین سال حضورش در سری C فوتبال، او در 25 بازی در سری C ایتالیا چهار گل به ثمر رساند و در فصل بعد به آرتزو در همان بخش پیوست. او همچنین در 29 بازی برای آرتسو به میدان رفت و تنها 3 گل به ثمر رساند.

یامگا در تمام این سال ها با وجود حضور در سری B فوتبال ایتالیا، دسته دوم فوتبال فرانسه (لیگ قهرمانان 2)، لیگ برتر پرتغال و باشگاه ویل دانمارک، هرگز به درخشش امروزی در استقلال دست نیافته است.

یامگا در حال حاضر با سه پاس گل، هفت گل و یک پنالتی برای استقلال به عنوان کارآمدترین بازیکن نیم فصل شناخته می شود و آمار قابل توجهی را برای خود در این تیم به جا گذاشته است.

مبلغ قرارداد او با استقلال 300 هزار دلار است اما این مبلغ با همه گزینه های در نظر گرفته شده محاسبه شده است. رقم 8000 دلار 8 میلیارد دلار است و در مقایسه با ژست 180000 دلار بیشتر (480000 دلار معادل 13 میلیارد دلار با گزینه ها) است، اگرچه 5 میلیارد دلار بیشتر دریافت می کند. استقلال

دیدگاهتان را بنویسید