“پدیده” جذاب استقلال گلکاری؛ کشف بزرگ فرهاد مجیدی همچنان می درخشد

213831 398 خبر خاکستری

کمتر پیش می آید که بازیکنی در اولین فصل حضورش در تیم بزرگی مثل استقلال بتواند آنقدر بدرخشد که از او به عنوان پدیده فصل تعریف شود. به خصوص اگر بازیکن بسیار جوان و کم تجربه باشد. اما این اتفاق در فصل بیست و یکم برای امیرحسین حسین زاده به بهترین شکل ممکن رخ داد.
ژوسین زاده که از سایپا کنار رفت، از پنجره تابستانی به استقلال پیوست و جای بازیکن باتجربه ای چون فرشید اسماعیلی را گرفت، البته در ابتدای فصل انتظار چنین کاری از او نمی رفت. تبدیل به یک بازیکن ثابت شوید.

این بازیکن جوان که اولین فصل حضورش در استقلال را تجربه می کند، علاوه بر اینکه توانست در میانه میدان به عنوان بازیکنی قابل اعتماد در نگه داشتن توپ، دویدن و ارسال پاس های کلیدی خود را ثابت کند، به یکی از گلزنان این تیم تبدیل شد. او دومین گلزن آبی هاست، اولا بازیکن تهاجمی نیست و ثانیا هیچ یک از گل هایش را از روی پنالتی به ثمر نرسانده است.

حسین زاده در هفته بیست و دوم یک گل به صنعت نفت زد تا امتیازش مقابل این تیم دو برابر شود. هافبک آبی ها در این دیدار با ضربه سر گلزنی کرد و این اولین گلی است که با ضربه سر به ثمر رسانده است.

استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر با یک گل خارج از خانه صنعت نفت را شکست داد و با 54 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. آبی ها در هفته بیست و سوم لیگ برتر نیز به دیدار پرسپولیس می روند و این دیدار از ساعت 15:30 روز پنجشنبه 26 اسفندماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید