ابتکار جالب فرهاد مجیدی فاش شد

ابتکار جالب فرهاد مجیدی فاش شد

یکی از آرزوهای فرهاد مجیدی پس از انتخاب به عنوان بهترین مربی سال این بود که تیمش برای فصل جدید زمین تمرین خوبی داشته باشد. رویایی که خیلی زود محقق شد و آبی ها پس از چندین ماه تمرین در ورزشگاه آرارات تهران، سرانجام راهی مجموعه ورزشی انقلاب شدند تا دور جدید تمرینات خود را در سال جدید برگزار کنند. از آنجایی که مدت هاست این زمین مورد استفاده استقلالی ها قرار نگرفته است، می توان زمان کافی برای تعمیر و مرمت چمن مجموعه انقلاب به دست آورد تا با بازگشت مجموعه تیمی، آبی ها از چمن صاف بهره مند شوند. .

نکته جالب اینکه سرمربی استقلال به آرزوی خود یعنی داشتن زمین تمرینی مناسب رسید. اما از آنجایی که از دور اشراف قابل توجهی در زمین تمرین وجود داشت و از طرفی انتقال هواداران به این مجموعه به راحتی امکان پذیر بود، مجموعه این اتفاقات باعث ایجاد مشکلات دیگری برای مجموعه استقلال شد.

البته با پوشاندن چمن با پارچه مشکی، مشکلات موجود پیرامون اشراف برای تمرین استقلال برطرف می شود تا تاکتیک کادرفنی برای بازی های تیم لو نرود، اما هواداران جمع می شوند و پشت چمن جمع می شوند و درخواست امضا و عکس می کنند. سوغاتی ها ادامه شیوع ویروس کرونا نگرانی دیگری را ایجاد کرده است که عدم رعایت پروتکل ها می تواند دوباره برای استقلالی ها مشکل ساز شود و مشکلاتی ایجاد کند. در تمام این مدت با وجود اینکه آرارات در روزهای اخیر مشکلات کیفی ایجاد کرده و صدای کادرفنی و بازیکنان را درآورده است، اما به دلیل محدودیت های موجود، حضور هواداران و سایر افراد در این مجموعه حداقل تصور میسر نشد. کارکنان احساس راحتی می‌کردند که تمرینات را دنبال نمی‌کردند یا با دیگران ملاقات نزدیک نداشتند.

همچنین صحبت از آخرین وضعیت چمن کمپ حجازی است که تا دو هفته آینده در حال کشت است تا استقلال در فصل آینده با آمادگی کامل استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید