فاش شد؛ عصبانیت فرهاد مجیدی فقط نساجی نبود

فاش شد؛  عصبانیت فرهاد مجیدی فقط نساجی نبود

مصطفی ایرلو، مدیرعامل باشگاه استقلال 7 اسفند سال گذشته در نشست هم اندیشی خصوصی سازی استقلال با اشاره به نتایج خوب استقلال در بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر گفت: باید به تک نفره هایمان کمک کنیم تا در مسابقات لیگ برتر امتیاز کسب کنند. مسابقات بعدی که تیم قهرمان برای اولین بار به گل رسیده است. از روز اولی که کنار فرهاد مجیدی نشستم به او گفتم 75 امتیاز می‌خواهم و معتقدم او می‌تواند آن‌ها را بگیرد.

پیروزی احتمالی در حالی بود که استقلال باید بیش از یک امتیاز در بازی مقابل پیکان کسب می کرد، اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد، بنابراین استقلال نتوانست آنقدر که مدیرعامل استقلال می خواست در بازی های باقی مانده خود در لیگ برتر در این فصل بازی کند. . او معتقد است مجیدی به این مهم خواهد رسید.

استقلالی ها در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل پیکان به تساوی دست یافتند و به رتبه 56 جدول رده بندی رسیدند. با این فرصت که استقلال تا پایان فصل هر 6 بازی باقیمانده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و 18 امتیاز کسب کند، این تیم در مجموع 74 امتیاز کسب خواهد کرد. اتفاقی که بسیاری از کارشناسان آن را بسیار دشوار و برخی غیرممکن می دانند.

استقلال برای رسیدن به 75 امتیاز مورد نظر مدیرعامل باشگاه باید 19 امتیاز دیگر بیاورد که در شرایط فعلی غیرممکن خواهد بود.

شاید این یکی از دلایل عصبانیت فرهاد مجیدی در روزهای بعد از بازی با پیکان باشد (فرهاد مجیدی در نشست خبری عصر همان روز به شدت علیه کمیته داوران صحبت کرد و گفت که تیمش ده نفره نمی‌بازد و می‌خواهد با او تمرین کند. نه نفر) ..

ناکامی مجیدی در رسیدن به مقام مدیرعاملی باشگاه را می توان دومین ناکامی فرهاد مجیدی در هفته گذشته در کنار شکست مقابل نساجی در جام حذفی دانست که باعث شد این تیم نتواند یکی از دو جام معتبر فوتبال کشور را به دست آورد فصل 01 -1400. .

لازم به ذکر است؛ تیم استقلال در یکی از حساس ترین دیدارهای پیش رو تا پایان فصل 14 اردیبهشت در اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف سپاهان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید