عصبانیت هواداران استقلال از بازیکن محبوب فرهاد مجیدی

عصبانیت هواداران استقلال از بازیکن محبوب فرهاد مجیدی

بعد از بازی با نساجی که زستد نمایش کسل کننده ای داشت، حملات بیشتری علیه سرمربی استقلال صورت گرفت که نشان از عمق غم و نگرانی هواداران این باشگاه برای آینده تیمشان دارد، چرا که زستد همچنان در این بازی ادامه دارد. خط حمله

هواداران فرهاد مجیدی همیشه از تصمیمات سرمربی استقلال قبل از بازی با نساج حمایت کرده اند تا این تیم حاشیه ساز نشود و در خط حمله انتقاد کردند.

اگرچه مجیدی در دقیقه 57 زستد را از ترکیب اصلی خارج کرد تا بتواند به خط حمله تیمش بازگردد، اما تعویض فرهاد مجیدی در نهایت بی فایده بود و به نظر می رسید ریتم بازی استقلال تحت الشعاع حضور بی نتیجه زشتال در این بازیکن جدید قرار گرفته است. ظاهر شد این ترکیب بر روند تاکتیکی تأثیری نداشت. فرهاد مجیدی اگر می خواهد با استقلال به مقام بالایی در لیگ بیست و یکم دست پیدا کند باید از دایره تعصبات نابه جا نسبت به برخی بازیکنان خارج شود و مردانی را در خط حمله خود به خدمت بگیرد که به اندازه کافی موثر باشند.

زستد هفته های زیادی است که در خط حمله استقلال بازی می کند اما تاکنون تنها دو گل به ثمر رسانده و هرگز انتظارات را برآورده نکرده است. مجیدی اگر رفتاری احساسی نسبت به این بازیکن داشته باشد و واقع گرا نباشد، بزرگترین فرصت دوران مربیگری خود را از دست می دهد و در این فصل با استقلال قهرمان نمی شود. فرهاد باید این اعتراضات را جدی بگیرد و ترکیب اصلی را به تدارکات بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید