فرهاد باخت ضرر مالی، عصبانیت هواداران و…

فرهاد باخت  ضرر مالی، عصبانیت هواداران و…

فرهاد مشیری مالک باشگاه اورتون در حال مذاکره با شرکت آمریکایی KAM Sports برای سرمایه گذاری در ساخت ورزشگاه جدید و گرفتن بخشی از سهام این باشگاه است.

مشیری که یک شهروند ایرانی انگلیسی الاصل است، در سال 2016 اکثریت سهام اورتون را خریداری کرد. دو سال بعد، او سهام مالکیت خود را افزایش داد و تنها مالک باشگاه لیگ برتر شد.

بر اساس گزارش اخیر رسانه های انگلیسی، مشیری در حال مذاکره با یک سرمایه گذار آمریکایی به نام Macyk Kaminsky است. مشیری گفت که برخلاف گزارش رسانه ها، قصد فروش کل سهام باشگاه را ندارد. به گزارش فایننشال تایمز، مشیری 67 ساله در آستانه فروش سهام خود در اورتون است، اما او این موضوع را رد کرده است. کامینسکی که در صورت نهایی شدن این قرارداد مالک جدید اورتون خواهد بود، یک تاجر کمتر شناخته شده املاک است.

شرکت کامینسکی که گروه ورزشی کام نام دارد، تابستان امسال با مشیری تماس گرفت و تمایل او را برای خرید باشگاه اورتون اعلام کرد. اما مذاکرات اولیه به نتیجه ای نرسید. دور جدید مذاکرات در روزهای اخیر آغاز شده اما بر اساس این گزارش، آخرین مذاکرات با سرعت بالایی به سمت توافق پیش رفته و اکنون در مرحله پیشرفته ای قرار دارد.

در طول سه سال مالی گذشته، اورتون یک رکورد 372 میلیون پوندی از دست داده است و مشیری به ندرت در بازی های اورتون در این فصل دیده شده است، زیرا هواداران اورتون به شدت از او و نحوه اداره باشگاه عصبانی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید