عصبانیت شدید کیروش پس از باخت نیجریه مقابل داور

عصبانیت شدید کیروش پس از باخت نیجریه مقابل داور

تیم ملی مصر شب گذشته در اولین بازی مرحله گروهی جام ملت های آفریقا در سال 2021 مقابل نیجریه با یک گل شکست خورد.

مصر در این دیدار عملکرد خوبی نداشت و شکست هم نتیجه ای نیست که این تیم از آن خوشحال باشد.

نیجریه در طول بازی خطرناک‌تر بود و موقعیت‌های دیگری هم جلوی دروازه حریف ایجاد کرد تا فاصله را بیشتر کند اما درخشش دروازه‌بان مصر مانع از زدن گل‌های بیشتر او شد.

با این حال، صحنه ای در این دیدار رخ داد که سایمون بنیانگذار قصد داشت صفر را در محوطه جریمه نیجریه به زمین بزند، اما داور تصمیم گرفت اشتباه بال زمالک را اعلام کند.

با وجود اعتراض و فشار بازیکنان مصر، داور مسابقه را به نفع نیجریه اعلام کرد و کمک داور از او درخواستی برای بازرسی صحنه نکرد.

کارلوس کی روش از این موضوع به شدت عصبانی است و تاکید می کند که این صحنه آنقدر واضح بود که حتی مادربزرگش هم می توانست آن را پنالتی اعلام کند.

سرمربی پرتغالی پس از پایان بازی به آفریفا فوت گفت: در نیمه دوم یک پنالتی بسیار واضح به نفع ما بود که داور آن را اعلام نکرد و کمک داور هم مداخله نکرد. ممکن است سیستم دستیار بازبینی ویدیو در حال حاضر کار نکند. ظاهراً این یک ضربات پنالتی بود. امروز روز ما نبود و البته روز خوبی برای قضاوت نبود. حتی مادربزرگم هم می‌توانست بگوید که این یک پنالتی است.

وی افزود: «این یک تراژدی است زیرا در اتاق دستیار ویدیو قضات حضور داشتند. این غیر قابل قبول است. این صحنه را خودتان ببینید. باور نکردنی است که با وجود تمام داوران، هیچکس متوجه پنالتی نشد.»

این اولین بار از زمان جام ملت های آفریقا در سال 2002 بود که مصر مسابقه را با شکست آغاز کرد. این تیم همچنین در اولین بازی سال خود با یک گل مغلوب سنگال شد.

مصر اکنون باید سودان و گینه بیسائو را شکست دهد تا به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها راه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید