عصبانیت کارلوتو پس از باخت در ال کلاسیکو

اعتراض این مربی ایتالیایی به گل مارکو آسنسیو بود که توسط VAR آفساید تشخیص داده شد. این گل در تساوی 1-1 به ثمر رسید و می توانست روند بازی را کاملا به سود مادریدی ها تغییر دهد.

آنچلوتی گفت: «ما هنوز شک داریم که گل یک کمین بوده است. هیچ چیز 100% واضح نبود. وقتی به مادرید می رویم شک داریم. واقعا نمیدونم چی بگم در جام جهانی صحنه های کمین بسیار واضح بود، اما امشب کاملاً به آن صحنه شک دارم.»

وی با تمجید از عملکرد تیمش گفت: ما نمی توانیم در مورد عملکرد امروز خود شک داشته باشیم. ما اصلا مستحق باخت نبودیم. ماه ژانویه بعد از جام جهانی برای ما هزینه زیادی داشت زیرا از ریتم خارج شده بودیم. حالا دوباره خوب بازی می کنیم. فکر می کنم می توانیم این فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

سرمربی ایتالیایی درباره از دست دادن شانس قهرمانی تیمش به دلیل اختلاف 12 امتیازی با بارسلونا گفت: برای ما این یک اولویت است که برای همه بازی ها خوب آماده شویم. این تنها راهی است که می توانیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم. من این بازی را با مشخصات بالا ترک می کنم. ما خیلی خوب بودیم شیفت های ما هم خوب بود. ما تا آخرین روز در تمامی مسابقات با اعتماد به نفس بالایی خواهیم جنگید.

آنچلوتی بار دیگر به گل مردود تیمش اشاره کرد و گفت: ما مستحق برد بودیم. ما در واقع بازی را بردیم و سپس گلمان مردود اعلام شد که برای همیشه یک علامت سوال بزرگ در ذهن ما خواهد بود. به نظر شما این یک کمین بود؟ شدیدا شک دارم «ما حق داریم که شک داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید