اقدام فرهاد مجیدی در نشست با نساجی

اقدام فرهاد مجیدی در نشست با نساجی

ده امتیاز بازی استقلال نساجی را ببینیم.

اول: نزدیک به یک ماه است که تمام بحث ها و صحبت ها در باشگاه استقلال حول محور دو سرباز مدافع این تیم می چرخد ​​تا جایی که استقلالی ها روی این موضوع انرژی گذاشته اند و روی ادامه مسیر لیگ تمرکز نکرده اند. مشخص نیست استقلالی ها تا کی می خواهند به این موضوع رسیدگی کنند. وقتی مقامات ارشد نظام استخدامی می گویند که درگیر هستند و باید سر کار بروند، چاره ای جز این نیست. باشگاه باید کاری کرده باشد و حالا همه دیدند که هر دو به خدمت سربازی می روند. استقلالی ها باید عادت کنند که عمدی و الهی نباشند. اگر عارف عارف آغاسی را رد نمی کرد، شاید الان استقلال زیاد نگران نمی شد، اما استقلالی ها همچنان یک مدافع دارند. تیم قهرمانی باید چاره اندیشی کند.

دوم: بازگشت به سیستم سه دفاعی مشهد به معنای وفاداری مجیدی به سیستم مورد علاقه اش است، حتی اگر بهترین بازی های او در این فصل با سیستم چهار دفاعی باشد.

سه: هفته پیش نوشتم پرسپولیس حق دارد از گل گهر متنفر باشد، استقلال نساجی هم همینطور، شش امتیاز به پرسپولیس دادند و چهار امتیاز از استقلال.

چهارم: بدترین خاطره پرسپولیسی ها در دو دهه اخیر، سال هایی بود که علیرضا حقیقی دروازه بان آنها بود، حقیقتی با عملکرد درخشانش مقابل استقلال، بخشی از خواسته های پرسپولیسی ها را تسویه کرد. البته خوش شانس بود چون می توانست به استقلال ضربه پنالتی بدهد اما داور ندید که در آخرین لحظه با دست چپ کمی ارسلان را هل داد. با این حال، برخی از کارشناسان قضائی گفتند که او آنقدر قوی نیست که پنالتی شود و برخی گفتند باید پنالتی بزند.

پنج: آنها دنیای عجیبی دارند، در حالی که هر دو بازیکن ورق بازی دارند. چقدر با خودت هستی؟

شش: بیست هفته از لیگ می گذرد و ژست مهاجم محبوب مجیدی تنها دو گل به ثمر رساند، آنقدر زیاد که ژست مجیدی به پای معشوق عاشق نمی ماند. نیمکت واقعا برای لگد زدن به برخی بازیکنان ساخته شده است. چقدر پیش آقای رودی بردی؟ بعد از نیمکت نشینی می فهمد از کجا آمده است!

هفت: عنوان بی خیال ترین بازیکن لیگ، زدن توپ راست توسط مسعود شجاعی است. یکی از ابهامات بزرگ در فوتبال ایران این است که بعد از گذشت دو دهه هنوز نمی دانیم شجاعی فوتبال بلد است یا هزینه آن را می دهد.

هشت: یکی از ایرادات فنی استقلال، بازی مجدد روزبه در سیستم سه دفاعی است. روزبه نزدیک دروازه خودش بازی کرد تا در حرکات جا نگیرد و همین باعث فاصله زیاد بین خطوط استقلال می شود. او در زمان شفر هم همین مشکل را داشت و استقلال در منطقه مصدوم نشد. دربی را به یاد بیاورید که استقلال یک بر صفر مقابل پرسپولیس با شفر شکست خورد که از روی پنالتی علی علیپور خطا کرد. یا بازی پدیده – استقلال در مشهد که منجر به برکناری شفر و سرمربی موقت فرهاد مجیدی و در نهایت حضور استراماچونی در استقلال شد.

نه: فرهاد مجیدی وقتی شکایت می کند مصاحبه نمی کند و صالح مصطفوی را به کنفرانس می فرستد، اما شما هرگز نمی توانید با دستیار خود افکار عمومی را قانع کنید. صد ساعت صحبت کردن به اندازه دو دقیقه مصاحبه فرهاد موثر نیست. در این جریان!

ده: دو سوم لیگ گذشته و استقلال با فاصله سه امتیازی از پرسپولیس در صدر است. دو بازی با کالانوی و منصوریان در آزادی و سپس دربی. استقلال برای موفقیت در این بازی ها باید ذهنش را از سربازان و توهم توطئه پاک کند و البته اگر بتواند در سه بازی پیروز شود گام بلندی به سوی پیروزی برداشته است. پرسپولیس هم در آبادان و مسجد سلیمان مقابل صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان بازی های نسبتا آسانی دارد و استقلال هم باید گل گهر و صنعت نفت آبادان را در تهران شکست دهد، بنابراین اگر پرسپولیس در هر دو بازی پیروز شود، می تواند پرسپولیس را شش امتیازی کند. .

پی نوشت: فرهنگ عذرخواهی در فوتبال ما کمتر دیده می شود، مدیران استقلال یک عذرخواهی بزرگ را مدیون هواداران استقلال و سربازان این تیم و کادرفنی آبی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید