برنامه فرهاد مجیدی برای دیدار حساس استقلال فاش شد

217482 194 خبر خاکستری

شاگردان فرهاد مجیدی امشب در اولین دیدار رسمی خود در سال جدید از ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی تهران میزبان پیکان خواهند بود.

لیدر قهرمانی با 55 امتیاز امشب به مصاف پکان می رود در حالی که هنوز شکستی در کارنامه آبی ها در این فصل وجود ندارد. شاگردان مجیدی در صورت پیروزی در این دیدار، علاوه بر رکورد شکست ناپذیری خود در لیگ برتر به دلیل تساوی روز گذشته پرسپولیس، فاصله خود را با تیم دوم جدول به 8 امتیاز افزایش می دهند و با این اختلاف گام بلندی به سوی قهرمانی خواهند برد.

از طرفی پیکان 32 امتیازی که حریف سرسختی برای آبی ها در جام حذفی بود در صورت پیروزی در این دیدار به جمع 5 تیم برتر لیگ اضافه می شود و از این رو انگیزه زیادی برای این کار دارند. بازی

در دیدار امشب نیز طبق معمول اکثر دیدارهای این فصل، حسین حسینی که امسال عملکرد خیره کننده ای داشت، با تصمیم فرهاد مجیدی تصمیم گرفت درون دروازه آبی پایتخت قرار بگیرد. در دفاع احتمالا رافائل داسیلوا در کنار عارف گلامی و دانشگر با عملکرد رضایت بخشی به میدان خواهد رفت.

مهدی مهدی پور، زبیر نیکونفس و حسین زاده احتمالا کمربند میانی استقلال را تشکیل می دهند. صالح حردانی در سمت راست احتمالا مهره مورد علاقه فرهاد نسبت به ورا گفوری خواهد بود و جعفر سلمانی در سمت چپ.

در خط حمله رودی زستد پس از گل در دربی به ترکیب اصلی باز می گردد تا زوج کوین یامگا در فاز هجومی قرار بگیرند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان
حسین حسینی، رافائل داسیلوا، عارف گلامی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، عزیزبک امانوف، مهدی مهدی پور، زبیر نیکونفس، رودی زستد، امیرحسین حسین زاده و کوین یمگا.

دیدگاهتان را بنویسید