بهترین اتفاق روزهای حساس استقلال برای فرهاد مجیدی

بهترین اتفاق روزهای حساس استقلال برای فرهاد مجیدی

در روزهایی که باشگاه استقلال به دلیل از دست دادن دو مدافع اصلی خود و اعزام آنها به خدمت سربازی وضعیت خوبی ندارد، بهترین کار این است که در دو بازی متوالی بدون سرباز مدافع گل نزنند.

استقلالی ها در نهایت پس از کش و قوس های فراوان فرصت استفاده از سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را برای ادامه فصل از دست دادند تا گمان می رود کسانی که بهترین خط دفاعی لیگ را دارند در این زمینه با مشکل مواجه شوند.

مجیدی برای اولین بار در هفته نوزدهم مقابل فجر در ورزشگاه آزادی از این دو بازیکن استفاده نکرد و سپس در هفته بیستم مقابل نساجی مشهد بدون یزدانی و مرادمند تیمش را به میدان فرستاد. آنها بسته ماندند.

آبی ها مقابل فجر کلین شیت کردند و سیستم دفاعی خود را تغییر دادند و به صف چهارنفره بازگشتند اما هنوز دروازه آنها باز نشده است. آنها در هفته بیستم باز هم با استفاده از عارف گلمی، روزبه چشمی و محمد دانشگر از دفاع سه گانه استفاده کردند و علیرغم تلاش تیم نساجی توانستند دروازه خود را در جریان مسابقه حفظ کنند.

شاگردان مجیدی در 20 بازی لیگ برتر در 20 بازی تنها 6 بار گلزنی کرده اند و در 15 بازی گلی دریافت نکرده اند، بنابراین با 6 گل خورده و 15 کلین شیت بهترین خط دفاعی لیگ را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید