روزهای خوش برای هواداران استقلال؛ ساپینتو فرهاد مجیدی را شکست داد

هنوز چند روزی تا شروع لیگ برتر باقی مانده و شاگردان ریکاردو ساپینتو در باشگاه استقلال خود را برای هفته اول این دیدارها و دیدار مقابل سپاهان آماده می کنند.

آبی پوشان پس از پایان اردوی ترکیه که در آن 4 بازی تدارکاتی برگزار شد، تمرینات خود را در تهران از سر گرفتند و امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم داماس تهران رفتند که با برتری 3 بر صفر شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

برای استقلال، ارسلان مطهری در دقیقه 30 از پنالتی، امیرعلی صادقی در دقیقه 65 و عزیزبک امانوف در دقیقه 90 گلزنی کردند.

رسانه رسمی آبی ها در گزارشی کوتاه از این دیدار نوشت: در این دیدار تیم فوتبال استقلال با دو آرایش متفاوت در دو نیمه به میدان رفت و آبی های پایتخت در جریان بازی بهتر از حریف به نظر رسیدند و موقعیت های زیادی در جلوی دروازه حریف

این دیدار در ورزشگاه تسگردی برگزار شد اما از نزدیک شدن تماشاگران و خبرنگاران به محل برگزاری مسابقه به شدت جلوگیری شد. با این حال، ساپینتو تیمش را در هر دو نیمه با آرایش 3-4-3 به حمله فرستاد.

این پنجمین بازی دوستانه ساپینتو بود. استقلال 4 بازی تدارکاتی در اردوی ترکیه انجام داد که در اولین بازی دوستانه مقابل گانچلربیر با تساوی بدون گل به پایان رسید، در بازی دوم با نتیجه 2 بر صفر از فاتح کاراگومروک گذشت و در بازی سوم با نتیجه 2 بر یک از سد فاتح کاراگومروک گذشت. 1 مقابل کچی اورن گوجو با شکست مواجه شد و در نهایت با یک گل در بازی پایانی از سد سومقایت آذربایجان گذشت.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی جدید استقلال پس از آن بازی مورد استقبال تعدادی از هواداران استقلال قرار گرفت و با آنها عکس گرفت. سرمربی پرتغالی تازه وارد به نظر می رسد از ابتدا جای خود را در دل هواداران استقلال باز کرده و بعید نیست در مدت زمان کوتاهی محبوبیت فرهاد مجیدی را در بین هواداران استقلال از بین ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید