خبر خوش برای خرید جدید فرهاد مجیدی از استقلال

خبر خوش برای خرید جدید فرهاد مجیدی از استقلال

ابوالفضل جلالی، مدافع جوان استقلال که از ابتدای فصل به دلیل مصدومیت نتوانسته تیمش را همراهی کند، روزهای پایانی دوران نقاهت خود را پشت سر می گذارد و علاقه زیادی به بازی با پیراهن لاجوردی سمت چپ دارد. اتفاقی که حداقل تا نیم فصل لیگ برتر به دلیل حذف او از لیست استقلال رخ نخواهد داد.

جلالی درباره وضعیت جسمانی خود به خبرنگار “ورزش سه” گفت: بعد از عمل مدتی استراحت کردم و سپس تمرینات انفرادی انجام دادم و خدا را شکر از امروز در تمرینات گروهی شرکت کردم و روز به روز وضعیتم رو به بهبود است. خدای ناکرده از هفته دوازدهم یا سیزدهم می توانم در خدمت تیم باشم. لحظات را برای بازی برای استقلال در نظر می گیرم و در تمام این مدت با تمام توان تمرین کردم و تمرکزم را بر بازگشت گذاشتم تا بتوانم بهترین کمک را به تیمم کنم. مسیر.

وی درباره شرایط استقلال ادامه داد: روز پنجشنبه یک بازی حساس با پیکان داریم که در جدول به هم نزدیک هستند و سه امتیاز این دیدار می تواند کمک زیادی به ما کند. از هواداران می‌خواهم که نگران چیزی نباشند. به آنها قول می دهم با توجه به تیم باکیفیتی که داریم، روزنامه به زودی به ما برمی گردد و امسال اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

این بازیکن افزود: جا دارد از آقای مجیدی تشکر کنم که در این مدت واقعاً از من حمایت کردند و همچنین از کادر فنی و کادر پزشکی که برای من زحمت کشیدند تشکر کنم.او به عنوان یک مربی جوان واقعاً خوب و صمیمی دارد. ارتباط با دانش آموزان و بچه ها سعی می کنند تاکتیک های او را در زمین دنبال کنند. امیدوارم وقتی برگشتم بهترین جواب رو بدم اگر به من اعتماد دارید.

جلالی در پایان سخنان خود افزود: جا دارد از هواداران استقلال تشکر ویژه ای داشته باشم که هم شخصا و هم از طریق فضای مجازی مرا دنبال کردند و مثل کوه پشت سرم بودند و با اینکه تا به حال برای استقلال بازی نکرده ام. من برای من بازی می کنم. “آنها مهربان بودند. امیدوارم در آینده بتوانم محبت آنها را جبران کنم. در بازی های خانگی به عنوان یک هوادار روی سکو تیم را تشویق می کردم و حرص می خوردم که در یک سری مسابقات که حق ما بود. برای برد و به دلایلی نتوانستیم به آن برسیم، خدای ناکرده به زودی می توانم خودم را در مستطیل سبز ثابت کنم.

دیدگاهتان را بنویسید