خبر خوش برای فرهاد مجیدی؛ بازگشت مستقل جذاب

خبر خوش برای فرهاد مجیدی؛  بازگشت مستقل جذاب

پس از تعاملاتی که در مراحل ثبت نام سیاوش یزدانی صورت گرفت، حالا مدافع عالی آبی ها به دنبال استفاده از فرصت برای آزادی تحصیلی و استفاده از این معافیت است، منتظر اعلام نتایج آزمون دکتری است.

یزدانی که روز گذشته برای بازگشتش به جمع آبی ها با مدیران باشگاه استقلال دیدار و البته مواد قانونی و تبصره های استفاده از معافیت و مرخصی سربازی را بررسی کرد، به نظر می رسد دور از جمع شدن شاگردان مجیدی نباشد. .

طبق اعلام سازمان سنجش، نتایج کنکور نیمه دوم اردیبهشت ماه اعلام می شود و با توجه به مجوز سیاوش یزدانی و انتخاب رشته وی، محل تحصیل یزدانی در مقطع دکتری مشخص می شود. البته از توقف های خدمت سربازی استفاده کنید.

طبق مفاد سامانه ثبت نام: « پذیرفته شدگان کارشناسی به بالا می توانند از خدمت سربازی استفاده کنند، به عبارتی برای پذیرفته شدگان دوره کاردانی خدمت سربازی صادر نمی شود.

البته کسانی که از خدمت سربازی استفاده می کنند باید پس از گذراندن دوره آموزشی به خدمت سربازی اعزام شوند و با این وجود یزدانی باید پس از دوره دکتری به خدمت سربازی ادامه دهد.

در صورت قطعی شدن پذیرش وکیل استقلالی ها در آزمون دکتری و اعلام نتایج کنکور، احتمال تمدید قرارداد یزدانی در روزهای آینده وجود دارد و احتمال حضور مجدد وی در تمرینات استقلال در خرداد ماه وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید