خبر خوش برای فرهاد مجیدی برای سرباز یزدانی

یکی از بزرگترین مشکلات استقلال در این هفته مشکل سربازی سیاوس یزدانی و حسین مرادمند بوده است. دو مدافع آبی ها که با فرارسیدن زمان سربازی باید دفترچه ثبت نام خود را ارائه می کردند، از اوایل اسفندماه در خدمت هستند و این موضوع باشگاه استقلال را با بحران بزرگی مواجه کرده است.

فجرسپاسی چند ماه پیش یکی از باشگاه هایی بود که در زمان اعزام مدافعان استقلال به سر کار تلاش کرد تا آنها را به خدمت بگیرد و با توجه به آنچه در کارت سبز یا همان کارت دو مدافع آبی پوش درج شده بود. دو بازیکنی که قرار بود در اوایل ماه مارس در ارتش خدمت کنند.

با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر در جریان اعزام سیاوش یزدانی و حسین مرادمند، این دو بازیکن چاره ای جز رفتن به لیگ دسته اول یا استفاده از قوانین موجود برای به تعویق انداختن اعزام نداشتند. و برای خدمت به استقلال.

این در حالی است که مدیران استقلال در هفته های اخیر با استفاده از مجاری قانونی و استفاده از فرصت های موجود تلاش زیادی برای به تاخیر انداختن به خدمت گرفتن دو مدافع خود داشتند و مدیران باشگاه نیز برای به نتیجه رساندن آن تلاش کردند.

بر اساس آخرین اخبار، مشکلات نظامی سیاوش یزدانی برطرف شده و آبی ها با استفاده از قانون سرباز قهرمان، اعزام این مدافع ملی پوش را به تعویق انداخته اند و تلاش می شود تا اعزام مرادمند به تعویق بیفتد.

بر اساس قانون حافظ صلح قهرمان، کلیه ورزشکارانی که از سوی فدراسیون های ورزشی به عنوان عضویت در تیم های ملی انتخاب می شوند، می توانند بنا به درخواست وزارت ورزش و جوانان و با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، پس از پایان دوره سربازی به خدمت مقدس سربازی بپردازند. در نیروهای مسلح .اسلامی زیر نظر وزارت ورزش و جوانان در تیم های ملی.

بنابراین سیاوش یزدانی پس از تبدیل شدن به یک سرباز قهرمان، مشکلی برای همراهی با استقلال در طول فصل ندارد و آبی ها با قوانین موجود در نظام وظیفه به دنبال حل پرونده حسین مرادمند هستند و آبی ها بر این مشکل فائق خواهند آمد. این یکی از بزرگترین مشکلات استقلال برای ادامه لیگ بیست و یکم را حل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید